• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهروندان از خدمات رایگان بدون عضویت در فرهنگسراها بهرمند می شوند/بهره مندی بیش از 5 هزار نفر از دوره های آسیب های اجتماعی فردی و گروهی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهروندان از خدمات رایگان بدون عضویت در فرهنگسراها بهرمند می شوند/بهره مندی بیش از 5 هزار نفر از دوره های آسیب های اجتماعی فردی و گروهی

رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  فرهنگ صفایی پور با بیان این که کلاس های مختلفی در فرهنگسراها در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و حقوق شهروندی برگزار می شود، گفت: شهروندان بدون عضویت در فرهنگسرا ها هم می توانند از خدمات  رایگان بهره مند شوند.

وی همچنین از تهیه تیزرهای یک دقیقه ای در حوزه فرهنگ و آموزش شهروندی با هماهنگی صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در قالب رادیو و تلویزیون خبر داد.

به گفته صفایی پور ایجاد شور و نشاط اجتماعی، آموزش فرهنگ شهروندی، حقوق شهروندی و در حقیقت برگزاری دوره های مختلف و تولید آثار فاخر در حوزه 10 فرهنگسراها جهت ارائه خدمات به شهروندان از جمله مهمترین رسالت های سازمان محسوب می شوند.

وی با بیان این که برگزاری  جشنواره های  مناسبتی ، محله ای، منطقه ای و استانی یکی از وظایف ذاتی سازمان بوده و از طریق فرهنگسراها  و سازمان اجرا می شود بیان کرد: فرهنگسراها حلقه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری هستند تا بتوانند خدمات فرهنگی بهتری به شهروندان ارائه دهند.

صفایی پور همچنین از  دو رویداد مهم فرهنگی با همکاری شهرداری ارومیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد و افزود: جشنواره تئاتر استانی از 25 تا 27 آبان ماه سال جاری در تالار شمس مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد و پلاتو سایه فرهنگسرای هنر به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

به گفته وی دومین رویداد فرهنگی نیز دربهمن ماه سال جاری باهمکاری شهرداری ارومیه،  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و انجمن سینمای جوان با موضوع جشنواره فیلم وعکس استانی صورت خواهد گرفت.

رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه  با اشاره به تهیه و تولید موسیقی ارزشی و فاخر که یکی از تولیدات فرهنگی سازمان محسوب می شود، گفت: درصدد آن هستیم  با آماده سازی و تولید نما آهنگ موسیقی درحوزه بسیج در هفته بسیج گامی موثر در این عرصه داشته باشیم.

وی همچنین از فعالیت 16 گروه نمایشی و 8 تئاتر در فرهنگسرای هنر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه خبر داد و افزود: تئاتر هوای عاشقی با موضوع دفاع مقدس در حال تولید است.

به گفته رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در حوزه اطلاع رسانی سازمان توانسته ایم به صورت حقیقی و مجازی در خدمت شهروندان بوده و در حوزه فرهنگ و حقوق شهروندی با تولید و پخش تیزرهای مختلف از طریق تلویزیون، رسانه های مجازی و تلویزیون شهری ، گام های موثری برداریم.

وی ادامه داد: تفاهم نامه های همکاری متعدد با  نیروی انتظامی، پلیس فتا، شرکت های مختلف، بهزیستی، جهاددانشگاهی برای ارتقای فرهنگ شهروندی و بهرمندی شهروندان از خدمات عمومی عقد شده است.

صفایی پور گفت: محافل و مجالس قرآنی، کلاس های مختلف در حوزه فرهنگ شهروندی و آسیب های اجتماعی با بیش از 20 مورد به صورت رایگان در فرهنگسراها برگزار می شود.

Print
292 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان