• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهروندان عزیز مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو را به روزهای آخر سال موکول نکنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهروندان عزیز مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو را به روزهای آخر سال موکول نکنند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهندس ذاتی، معاون حمل و نقل شهردارارومیه  در تشریح جزئیات این خبر افزود: در شهر ارومیه پنج مرکز معاینه فنی خودروهای سبک وجود دارد که مدیریت و نظارت بر آنها به عهده سازمان حمل و نقل و ترافیک می باشد.

وی افزود: این مراکز تحت نظارت سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران) می باشند که نتایج معاینه فنی خودروها به صورت رندوم بررسی و نظارت می شود. این مراکز همچنین به دوربین پلاک خوان مجهز می باشند و مشخصات خودرو پذیرش شده از سامانه پلیس برروی سیمفا بارگذاری می شود.

ذاتی درخصوص تعداد برگه های صادر شده در این مراکز از ابتدای سال 95 گفت: از ابتدای سال 95 تا اول اسفند ماه تعداد 62258 برگه معاینه فنی در این مراکز صادر شده است، که هزینه بازدید اول 220 هزار ریال و هزینه بازدید مجدد 50 هزار ریال می باشد.

معاون حمل و نقل شهردار ارومیه با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز و آغاز سفرهای نوروزی  عنوان کرد: معاینه فنی خودرو  علاوه بر تضمین سفر ایمن، در کاهش آلودگی هوا و محیط زیست هم تاثیر بسزایی دارد.

 ذاتی درپایان خاطر نشان  کرد: با توجه به نزدیک شدن به هفته های پایانی سال اکثر شهروندان معاینه فنی خودرو خود را به هفته پایانی سال موکول می کنند و به همین دلیل شاهد ترافیک و معطلی در این مراکز خواهند بود؛ لذا از شهروندان عزیز تقاضا داریم که از هم اکنون نسبت به گرفتن کارت معاینه فنی خودروشان اقدام کنند. همچنین شهروندان عزیز در صورت داشتن هرگونه انتقاد، شکایت و پیشنهادی درخصوص نحوه مدیریت این مراکز می توانند با شماره تلفن 33386073 روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک تماس حاصل فرمایند.

* آدرس مراکز معاینه فنی:

مرکز معاینه فنی شماره 1: کیلومتر 15 جاده مهاباد، جنب سردخانه خاتم ارومیه

مرکز معاینه فنی شماره 2: کمربندی خاتم الانبیاء ، نرسیده به میدان خاتم الانبیاء

مرکز معاینه فنی شماره 3: کیلومتر 9 جاده شهید کلانتری، پایانه حمل و نقل ارومیه

مرکز معاینه فنی شماره 4: بلوار آزادی، روبروی اداره گمرک استان

مرکز معاینه فنی شماره 5: ابتدای جاده امام زاده، شرکت تعاونی تاکسیرانی ارومیه

Print
3204 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان