• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهروندان مهمترین سرمایه شهرداری هستند/ صرفه جویی و کاهش هزینه ها اولویت اصلی شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهروندان مهمترین سرمایه شهرداری هستند/ صرفه جویی و کاهش هزینه ها اولویت اصلی شهرداری ارومیه

سرپرست شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، غلامرضا عدل دوست در نشست شورای معاونین شهرداری ارومیه اظهار کرد: وظیفه اصلی ما خدمات رسانی به شهروندان بوده و همه اعم از مدیران، پرسنل و شهروندان بدانند که شهرداری تعطیل بردار نیست و با همتی مضاعف تمامی امور را به پیش خواهیم برد تا خللی را شاهد نباشیم.

وی افزود: نباید تفکر تعطیلی کارها در جامعه ایجاد و یا این حس در بین شهروندان به وجود آید که در حوزه درآمدزایی و مسائل مالی با مشکل مواجه خواهیم بود که این موضوع خود باعث کاهش درآمدهای شهرداری در دو ماه آینده می شود.

سرپرست شهرداری ارومیه گفت: باید اتحاد و همبستگی خود را همچون گذشته حفظ و این دوره گذار و موقتی در شهرداری را با موفقیت سپری کنیم تا اختلالی در امور را شاهد نباشیم.

عدل دوست با اشاره به تلاش برخی جریانات جهت ایجاد اختلاف و چند دستگی در شهرداری ارومیه تأکید کرد: ضروری است در مقابل تمامی اقداماتی که برخی می خواهند برای اهداف خود در بدنه شهرداری تفرقه بیندازند ایستادگی کرده و شرایط پیش آمده را مدیریت کنیم.

وی با انتقاد از شرایط موجود در حوزه ماده 100 شهرداری ها تصریح کرد: جرایم کمیسیون ماده 100 بازدارنده نبوده و باید اصلاح  و به حدی بالا باشد که فرصت سود اقتصادی از دست متخلفان گرفته شود.

عدل دوست با توجه به تحولات اخیر، بر اهمیت ارتقا و افزایش اطلاع رسانی عملکرد شهرداری در حوزه های مختلف در ایام پیش رو تأکید و یادآور شد: یکی از مهمترین موضوعات بحث افزایش عوارض در سال آینده است که باید شهروندان بدانند و طی امسال اقدام به تسویه حساب خود کنند.

وی در رابطه با اهمیت و ضرورت افزایش اعتماد به شهرداری نیز اظهار کرد: در بحث اعتماد ما دو مقوله اعتماد درون سازمانی و بیرون سازمانی را در نظر داریم که هر دو باید به طور ویژه بیش از پیش تقویت شود.

عدل دوست شهروندان را بزرگترین سرمایه شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: مدیریت حراست وظیفه دارد این اعتمادسازی را به ویژه در حوزه درون سازمانی و بین پرسنل انجام دهد.

وی افزود: باید حواشی موجود در شهرداری مدیریت شود چرا که حتی شاهدیم اعتماد بین دو نفر پرسنل که همکار چندین ساله هستند و از هم شناخت دارند نیز از بین رفته و با شک و تردید با یکدیگر  برخورد می کنند و بسیاری از امور با این روند فعلی در آینده با اختلال روبرو شده و پیشبرد در اهداف سازمانی را شاهد نخواهیم بود که نهایتاً شهر ارومیه متضرر می شود.

عدل دوست با تأکید بر برنامه ریزی و پیش بینی تدابیر لازمه برای دو ماه آینده و همچنین سال 1400 گفت: اولویت اصلی برای تمامی مدیران شهرداری پرداخت حقوق پرسنل، افزایش درآمدها، کاهش هزینه ها و صرفه جویی است.

وی همچنین در خصوص حقوق ماهانه پرسنل شهرداری تصریح کرد: پیگیر پرداخت حقوق تمامی کارکنان هستیم  و تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا پرداخت ها را شاهد باشیم و نمی گذاریم مسائل اخیر موجب به زحمت افتادن کارکنان خدوم شهرداری در زندگی شان شده و مسائل معیشتی به دغدغه و معضلی برایشان تبدیل شود.

سرپرست شهرداری ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازنشستگی پرسنل و مدیران شهرداری خاطرنشان کرد: شخصیت افراد به میز، منصب و مقام نیست و از همه مدیران و پرسنل می خواهم که احترام بازنشستگان شهرداری در برخوردهایشان را حفظ و حداکثر تلاش خود را برای تکریم آنها به کار بسته و چنانچه آنها کاری اداری در شهرداری دارند با گشاده رویی، حفظ احترام سابق و داوطلبانه انجامش دهند.

در این جلسه  معاون مالی اقتصادی و مدیران مناطق شهرداری ارومیه گزارشی از وضعیت درآمدهای مناطق پنج گانه، پیگیری جدی مطالبات شهرداری از شهروندان و برنامه هایشان برای درآمدزایی در دو ماه آینده را ارائه دادند.

Print
412 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان