• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهر دار ارومیه: وحدت بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهر دار ارومیه: وحدت بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان اسلام است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان المهدی که با حضورحجت‌الاسلام والمسلمین محمد خلیل‌پور، عضو  شورای اسلامی شهر ارومیه و شهرداران مناطق یک و دو و شهروندان برگزار شد،با اشاره به فرهنگ اصیل اسلامی مشارکت مردم در ساخت مساجد اظهار داشت: مساجد مهمترین سنگر مسلمانان در مقابل فتنه انگیزی دشمنان هستند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه مساجد باید به عنوان نماد های وحدت  و وفاق ملی مطرح شوند،  افزود:  باید از اظهار نظرهایی که بوی اختلاف و نفاق از آنها به مشام می رسد، دوری بجوییم و وحدت اسلامی را سرلوحه همه فعالیتهای خود قرار دهیم.

حضرت پور در ادامه با اشاره به توطئه سرویس های جاسوسی غرب برای تکه تکه کردن کشور های اسلامی بوسیله داعش تصریح کرد: هدف از این اقدامات تامین امنیت پایدار اسرائیل و خرید نفت ارزان  آنها از داعش است.

وی با هشدار  به اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب در فکر ایجاد نفاق و امنی در بین برادران مسلمان هستند، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم عده ای معلوم الحال با سوء استفاده از احساسات چند نوجوان و علم کردن آنها  درصد ایجاد  اختلاف  و ناامنی در شهر ما هستند.

شهردار ارومیه که در مسجد صاحب الزمان (عج) با اشاره  به اینکه امنیت کشور ایران، الگو و آرزوی کشور های منطقه است،  بر نقشه  دشمنان  برای ایجاد فتنه در آستانه انتخابات در مناطق مرز نشین بویژه در شهر رنگین کمان اقوام و مذاهب، ارومیه، هشدار داد وگفت:  باید با هوشیاری و حضور پرشور در انتخابات مثل همیشه سناریوی شوم آنها را نقش بر آب کنیم و گام اساسی را در توسعه  و تداوم آرامش حاکم بر استان برداریم

حضرت پور یکی از دلایل مهم عدم توسعه استان را ناشی از بروز برخی از ناامنی ها در گذشته عنوان کرد و اظهار داشت:  به دلیل وجود این شرایط خیلی از سرمایه گذاران ترجیح دادند در استان های همجوار سرمایه گذاری کنند، که نتیجه آن را در توسعه و پیشرفت آنها می بینیم.

شهردار ارومیه که در مسجد صاحب الزمان (عج) با بیان لزوم بهره جویی از امنیت برقرار شده در ایران و نیز در استان در جذب سرمایه گذار تاکید کرد: در سایه وجود سرمایه گذار و امنیت پایدار می توانیم به بیکاری موجود در استان غلبه کنیم.

 وی در ادامه 25 درصد جمیعت شهر ارومیه را در بین رده سنی 15 تا 25  سال عنوان کرد و تصریح کرد:  باید تمامی مسئولان ادارات در فکر بسیج امکانات و ایجاد تمهیدات  برای اشتغال، مسکن و ازدواج  این قشر عظیم  باشند،که در صورت عدم تحقق آن این فرصت بی نظیر و پویا به تهدید تبدیل نشود.

حضرت پور با اشاره  به اینکه  امنیت کشور ایران، الگو و آرزوی کشور های منطقه است،  بر نقشه  دشمنان  برای ایجاد فتنه در آستانه انتخابات در مناطق مرز نشین بویژه در شهر رنگین کمان اقوام و مذاهب، ارومیه، هشدار داد وگفت:  باید با هوشیاری و حضور پرشور در انتخابات مثل همیشه سناریوی شوم آنها را نقش بر آب کنیم و گام اساسی را در توسعه  و تداوم آرامش حاکم بر استان برداریم.

شهردار ارومیه در پایان با اشاره به فرارسیدن 9 دی گفت: در چنین روزی ملت ایران  حرکت ولایی بزرگی را در زدودن غبار از چهره  و زلال کردن  آب رودخانه خروشان  انقلاب اسلامی انجام دادند.

گفتنی شهردار ارومیه همچنین با حضور در مساجد ابوتراب کوی لاله و امام هادی (ع) منطه کشتارگاه میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را با شهروندان مناطق کم برخوردار جشن گرفت و از نزدیک به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.










Print
883 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان