• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شورای شهر آماده مشارکت و واگذاری زمین به سرمایه گذاران حوزه سلامت است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شورای شهر آماده مشارکت و واگذاری زمین به سرمایه گذاران حوزه سلامت است

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه در حضور مدیرعامل بیمارستان بین المللی میلاد خواستار پرداخت حق و حقوق شهرداری به صورت به روز از ساخت و سازهای بیمارستان میلاد و سایر بیمارستانهای شهر شد.
وی افزود: بدهکاری و بستانکاری های شهرداری جهت جلوگیری از بروز مشکلات بعدی به صورت دقیق برآورد می شود.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به زحمات کادر درمان در ایام کرونا گفت: بیمارستان میلاد در این ایام و برای درمان و بهبود کرونا زحمات بسیاری را متقبل شدند.
خلیل پور ادامه داد: ارومیه و آذربایجان غربی جز استانهای کم برخوردار در حوزه بیمارستان و سلامت است و کمبودهای بسیاری به ویژه در تعداد تخت های بیمارستانی داریم.
وی تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل در احداث بیمارستان میلاد به خوبی در نظر گرفته شده است.
خلیل پور با انتقاد از وضعیت پارکینگ بیمارستان میلاد برای شهروندان یادآور شد: نبود محل پارک برای خودروهای مراجعین و بیماران به معضلی برای شهروندان و سایر هموطنانی است که به این بیمارستان مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: بیمارستان میلاد به فکر احداث سرویس بهداشتی عمومی قابل دسترس به تمامی شهروندان باشد.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: شورای شهر در راستای افزایش تخت های بیمارستانی، آماده واگذاری زمین مشارکتی به سرمایه گذاران حوزه سلامت است تا شاهد احداث بیمارستانهایی پیشرفته در شهرمان و توسعه توریسم درمانی باشیم.

Print
339 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان