• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

استقلال در پروژه های  عمرانی مناطق  مورد تاکید است/ضرورت انجام آموزش های لازم جهت ارزیابی شاخص های عملکرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

استقلال در پروژه های عمرانی مناطق مورد تاکید است/ضرورت انجام آموزش های لازم جهت ارزیابی شاخص های عملکرد

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه  نقی کریمی در جلسه هفتگی  کمیسیون  عمران ، برنامه ریزی شهری و حمل نقل  اظهار کرد: استقلال در پروژه های عمرانی و تفویض  اختیارات  بیشتر  برای اجرا فعالیت های عمرانی به مناطق  شهرداری داده شود.
وی با تأکید بر اهمیت  اجرای پروژه های عمرانی در مناطق شهرداری  و  وجود تراکم کاری در معاونت امور زیر بنایی برای پروژه های بزرگ افزود: این کار باعث غفلت از پروژه های عمرانی در مناطق می شود  و باید اجرای عملیات عمرانی مناطق را برای اجرای  به موقع و سریع به مناطق تفویض اختیار شود. .
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: معاونت برنامه ریزی آموزش های لازم را  به کارشناسان مناطق و سازمان ها جهت آشنایی با شاخص های ارزیابی عملکرد را ارائه دهد .
کریمی ادامه داد:یکی از دلایل تعطیلی پروژه های عمرانی در شهر، بدهی ها و فاصله  بودجه های اسمی با بودجه های تحقق یافته است که  باید بودجه بندی با  انجام مطالعات  و بررسی های دقیق تر و واقعی تر برنامه ریزی شود که متاسفانه  در تخصیص بودجه های جاری و عملیاتی مبلغ ناچیزی به بخش عمران تخصیص می یابد.
وی با اشاره به بدهی های شهرداری در پروژه های عمرانی  خواستار تسویه بدهی ها در کنار اجرای پروژه ها شد. و خواستار تعیین شاخص های بودجه های عملیاتی، ارزش ریالی، تورم و تعدیل ها و بدهی های پروژه های نیمه تمام شد. 
کریمی تصریح کرد: نوسانات ارزی در بخش  عمرانی تاثیری منفی دارد و سرانه های عمرانی را سالانه تحت تاثیر قرار می دهد. 
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد : شاخص ارزیابی عملکرد و پیشرفت پروژه های عمرانی برای شورای شهر گزارش داده شود.

Print
196 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان