• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

صحن علنی شورای اسلامی شهر  با حضور  شهردار ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

صحن علنی شورای اسلامی شهر با حضور شهردار ارومیه برگزار شد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ صادق توکلی مهر، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر بیان کرد: امروز، شهروندان نه تنها با کمبود نان روبرو بلکه با کمبود آب هم مواجه هستند.

 

 وی عنوان کرد: متاسفانه شاهد عدم صدور مجوز ساخت در بعضی از مناطق منجمله شهرک شاهد هستیم که نگاه ویژه به این مهم را خواستاریم.

 

در ادامه توماج وحید افشار، سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: مشکلات طرح تفصیلی جدید شهر ارومیه نارضایتی شهروندان را رقم زده که باید این مشکل رفع شود.

 

 وی بیان کرد: عدم جانشین پروری و مدیر پروی یکی از مشکلات اساسی در شهرداری است که از شهردار ارومیه خواستاریم به این موضوع توجه ویژه شود.

 

به گفته وحید افشار تشکیل اتاق درآمدزایی در شهرداری ارومیه منجر به رفع بسیاری از مشکلات مالی مدیریت شهری می شود لذا شهرداری در راستای ایجاد آن اقدام کند .

 

 

 وی ادامه داد: دفتر پارلمانی شهرداری ارومیه در تهران جهت جذب اعتبارات ملی راه اندازی شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: شهرداری ارومیه در جهت رفع معضل سد معبر و ساماندهی دستفروشان با اتخاذ تدابیری تلاش کند.

 

ساسان ابراهیم زاده، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه عنوان کرد: متاسفانه در شهرداری ارومیه، کارکنانی با میزان اضافه کاری پایین مشغول به خدمت هستند که از شهردار ارومیه خواستار توجه ویژه به این مهم هستیم.

 

به گفته وی در شهرداری ارومیه، اضافه کاری پرسنل اجرایی پائین تر از پرسنل اداری بوده که باید به این موضوع رسیدگی شود.

 

ابراهیم زاده بیان کرد: در قبال تلاش های پاکبانان شهرداری ارومیه که در سطح شهر انجام می دهند در قالب اضافه کاری مبلغی پرداخت نمی شود.

 

وی گفت: شهردار ارومیه به همراه اعضای شورای شهر برای حضور در مناطق ۵ گانه شهر و به ویژه مناطق کم‌برخوردار شهری جهت بررسی مشکلات برنامه ریزی کند.

 

رسول اصغرزاده، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: 

شهرداری ارومیه با بررسی تمام ابعاد و بصورت کارشناسی شده موارد پیشنهادی تهیه لایحه عوارض ۱۴۰۱ را تا آذرماه سالجاری به شورا ارائه دهد.

 

وی بیان کرد: درسال‌های گذشته مناطق برخوردار و کم برخوردار بر روی نقشه شهر مشخص شده است.

 

به گفته اصغر زاده طبق مصوبات سال‌های گذشته عوارض مناطق کم برخوردار در بخش‌های تجاری و مسکونی به مدت ۱۰سال قابل تقسیط است.

 

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر ارومیه ۱۵بهمن لایحه عوارض ۱۴۰۱را تصویب می کند و شهرداری ارومیه تا آذرماه موارد کارشناسی شده در تمام ابعاد و پیشنهادی به شورا ارائه دهد.

Print
142 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان