• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

صعود تیم  والیبال شهرداری ارومیه به مرحله نیمه نهایی
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

صعود تیم والیبال شهرداری ارومیه به مرحله نیمه نهایی

به گزارش روابط عمومی شهرداري اروميه، دیدارهای دور برگشت مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه 28بهمن ماه با برگزاري چهار دیدار در شهر هاي تهران ، اردکان ، ورامین و تبریز پیگیری شد كه تیم شهرداری ارومیه ميهمان سايپا تهران بود.

دیدار دو تيم سايپا و شهرداری ارومیه از ساعت 17 در سالن خانه والیبال تهران آغاز شد كه در خاتمه تیم ارومیه توانست با نتیجه قاطع 3 بر صفر میزبان خود را شکست داده و به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی راه یابد.

تیم شهرداری ارومیه ست اول را با امتیاز 25 بر 18 پیروز شد.در ست دوم نیز با امتیاز 25 بر 19 برنده شد.در ست سوم نیز این شاگردان سیدعباسی بودند که با امتیاز 25 بر 22 بر سایپا غلبه کردند.

جهانگير سيد عباسي سرمربی تیم شهرداری ارومیه در ابتدای اين بازی از تركيب سعيد معروف، مهدي بازارگرد ، آرش كشاورزي ،میلاد عبادی پور ، حامد رضايي  ، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزده (ليبرو) استفاده کرد.

ناظر فدراسیون والیبال در اين ديدار خلیل یگانه مجد بود و ابراهیم فیروزی  و وحید پورکاشیان نیز به عنوان داوران اول و دوم قضاوت اين بازی را بر عهده داشتند.

با پايان بازي هاي امروز تيم هاي شهرداري اروميه و بانك سرمايه به مرحله نيمه نهايي صعود كردند و تيم هاي متين ورامين و پيكان براي راه يابي به مرحله نیمه نهايي در سومين بازي در تهران با یکدیگر مصاف خواهند داشت تا برنده آن ديدار حريف شهرداري اروميه باشد.

همچنين تكليف تيم هاي ثامن الحجج مشهد و شهرداري تبريز به بازي سوم كشيده شد تا برنده آن ديدار در مشهد ، مقابل بانك سرمايه قرار بگيرد.

در سایر دیدارهای  دور برگشت نتایج زیر رقم خورد:

آرمان ورزشی اردکان صفر -  بانک سرمایه  3

متین صالحین وارمین 3 - پیکان تهران  صفر

شهرداری تبریز 3 - ثامن الحجج مشهد صفر

Print
741 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان