• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت اجتناب از ایجاد تفرفه در ایام فاطمیه/ حمایت از والیبال به عنوان برند ارومیه، وظیفه مدیریت شهری است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت اجتناب از ایجاد تفرفه در ایام فاطمیه/ حمایت از والیبال به عنوان برند ارومیه، وظیفه مدیریت شهری است

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، گلشن نوروزی در نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به ایام فاطمیه اظهار کرد: ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) مهمترین اتفاق در طول تاریخ اسلام است.

وی افزود: تحلیل و برگزاری مراسمات ایام فاطمیه نباید موجب ایجاد تفرقه بین مسلمانان شود بلکه باید موجب همگرایی شود چرا که بیشترین اسناد مربوط به حضرت فاطمه(س) و حقانیت ایشان مربوط به اهل سنت است.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با علم، تخصص و اسناد می توان آرامش و مودت را بین مسلمانان ایجاد کرد و همچنین عنایتی از سوی خداوند برای ما می باشد که در کشوری اسلامی قرار گرفته ایم که پرچم دار تشیع باشیم.

نوروزی ادامه داد: برگزاری مراسمات مربوط به ایام فاطمیه باید به نحوی باشد که بانوان نیز امکان حضور داشته باشند چرا که حضور آنها ضروری است.

وی تصریح کرد: والیبال برند شهر ما است و حمایت از این حوزه از وظایف مدیریت شهری است چرا که یکی از تنهاترین ورزش هایی است که ارومیه را در سطح کشور و جهان مطرح می کند.

نوروزی اظهار کرد: وظیفه داریم از تمامی هیئات ورزشی، مذهبی و موسسات و سمن ها حمایت کنیم چرا که برای شهرمان زحمت می کشند.

وی افزود: همچنین مساعدت های انجام گرفته به این حوزه ها باید توام با عدالت باشد و کمیته نظارت از معتمدین تشکیل شود تا بر اجرای عدالت و انسجام بخشی به این حوزه نظارت کرده و امور بعدی را پیگیری کند.

نوروزی خواستار انسجام و اتحاد بین دستگاههای متولی امور فرهنگی و مذهبی مدیریت شهری برای اجرای برنامه های قدرتمند شد و افزود: پراکندگی و عدم انسجام باعث عدم تاثیرگذاری برنامه های پیش بینی شده می شود.

وی تأکید کرد: باید تمامی جوانانی که در حوزه های فرهنگی و مذهبی شهر فعالیت می کنند تا حد امکان حمایت شوند و برنامه های شاخص و تاثیرگذار در اولویت امور باشند.

Print
334 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان