• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت افزایش همکاری های مشترک بین شهروندان و شهرداری با کمک دفاتر تسهیل گری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت افزایش همکاری های مشترک بین شهروندان و شهرداری با کمک دفاتر تسهیل گری

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی منافی در جلسه هفتگی کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد و راه انداری کمیسیون ویژه مناطق محروم پیگیری خواهد شد.

وی افزود: شهردار و مدیران شهری به صورت هفتگی در محلات مختلف شهر حاضر شده و بسیاری از مشکلات را از نزدیک می بینند که نقش مهمی در حل مشکلات شهروندان خواهد داشت.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در حضور مسئولان دفاتر تسهیلگری استانداری آذربایجان غربی اظهار کرد: انتظارات کمیسیون خدمات شهری و شهرداری از دفاتر تسهیل گری افزایش همکاری های مشترک بین شهروندان و شهرداری در انجام فعالیت های فرهنگی ، اجتماعی ، خدماتی و رفاهی است.

منافی تصریح کرد: نیاز امروزی مدیریت شهری افزایش اعتماد و ارتباط متقابل شورای شهر و ساکنین محلات شهر است.

وی ادامه داد: تلاش در جهت احیا و برجسته سازی محلات در احیای کمک به پیشبرد خدمات به مناطق کم برخوردار و محروم شهر از خواسته های شورای شهر از مسئولین دفاتر تسهیل گیری است.

منافی عنوان کرد: دفاتر تسهیل گیری می توانند به عمران و توسعه شهر با ارائه برنامه های میان مدت و بلند مدت به شهرداری کمک کرده و در کاهش یا کنترل آسیب های اجتماعی محلات نیز موثر واقع شوند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: مشارکت در حفظ و ارتقای زیباسازی محلات ،مشارکت در حفظ و بهره برداری از آثار تاریخی و باستانی شهر ، مشارکت و همکاری در آموزش و افزایش سطح آگاهی شهروندان ،  توجه به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر در کمک به شهرداری برای بهبود وضعیت این مناطق و شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های مردمی از جمله مواردی است که می توان با همکاری شهرداری و دفاتر تسهیل گیری بدان دست یافت.

Print
230 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان