• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت بررسی تجمیع  واحدها و زمین های تحت اختیار شهرداری/ لزوم پالایش حوزه کارپردازی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت بررسی تجمیع واحدها و زمین های تحت اختیار شهرداری/ لزوم پالایش حوزه کارپردازی

در شورای معاونین شهرداری ارومیه تاکید شد؛

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ شورای معاونین شهرداری ارومیه با حضور عدل دوست ، سرپرست شهرداری ارومیه و سایر اعضا این شورا تشکیل و در خصوص مسائل مختلف مدیریت شهری گفت و گو و  تبادل نظر شد.
مجتبی مهرجو، مدیر بازرسی و نظارت بر عملکرد شهرداری ارومیه از اعضاء شورای معاونین بر ضرورت بررسی تجمیع  واحدها و زمین های تحت اختیار شهرداری ارومیه  تاکید و از اعضا شورای معاونین  درخواست کرد به  این مهم  توجه ویژه کنند.
فرامرز کاظمی، سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری ارومیه در ادامه نشست شورای معاونین  از لزوم پالایش حوزه کارپردازی سخن گفت.
حسین اشرفی ، مشاور شهردار در امور اقتصادی حوزه کارپردازی را بسیار مهم و تخصصی عنوان کرد و گفت: باید به حوزه کارپردازی  بسیار ویژه نگاه و پرداخت شود.
وی بر بازنگری امورات کارپردازی در بدنه شهرداری ارومیه هم در این نشست اشاره کرد.
شایان ذکر است؛ در شورای معاونین امروز، گزارش تفصیلی در خصوص اخذ خدمات عرصه  املاک قولنامه ای چند باب تجاری توسط اداره نظارت بر سیستم شهرسازی ارایه شد.
معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه نیز در این نشست  در خصوص نماسازی دیوار میانی زیر گذر مولوی گزارشی به اعضاء حاضر ارائه و طرح هایی را هم پیشنهاد داد.

Print
203 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان