• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت بهره‌گیری از مشارکت مردم در توسعه شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت بهره‌گیری از مشارکت مردم در توسعه شهری

«قربانعلی سعادت » بیان کرد: در گذشته مشکلاتی که در مناطق مرزی و روستایی وجود داشت مردم از حاشیه مرزی به ارومیه مهاجرت کردند و این موضوع موجب افزایش مساحت شهر ارومیه شده و در حال حاضر مساحت شهر ارومیه به 10 هزار و 50 هکتار رسیده است.

وی با بیان اینکه تامین امکانات از جمله آب، برق، مدرسه، درمانگاه، آسفالت از ملزومات شهرنشینی است، ادامه داد: امید است با مشارکت مردم و شهرداری شهر ارومیه بیش از پیش توسعه یابد.

سعادت با بیان اینکه توسعه مسائل شهری ارومیه با مشارکت مردم امکان‌پذیر است، ابراز کرد: در راستای توسعه شهر ارومیه باید از مشارکت مردم بهره‌گیری شود و درآمد با مشارکت مردم امکانپذیر است اگر مشارکت مردم نباشد ارائه خدمات مطلوب نخواهد بود.

وی گفت: امسال بودجه شهرداری ارومیه یک هزار و 50 میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته دوبرابر شده و با توجه به اینکه بودجه عمرانی استان در سال 93، 218 میلیارد تومان است بودجه شهرداری ارومیه چهار برابر بودجه عمرانی استان بوده که رقم بالایی است که باید بخشی از مردم اخذ و برای مردم هزینه شود.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مشکل حاشیه‌نشینی هزینه‌های شهر را افزایش می‌یابد و امید است در بودجه سال‌های آتی عدم توازن بین شهرهای بزرگ، کوچک و روستاها از بین برود تا از مهاجرت از روستاها و شهرهای کوچک به شهرهای بزرگ جلوگیری شود.

در پایان گفتنی است؛ مراسم برگزاری افتتاحیه سومین جشنواره باغ گلها با اهدای لوح تقدیر به تعدادی چند تن از تلاشگران مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه، رژه ناوگان خریدارشده توسط شهرداری در محوطه پارک و مراسم نورافشانی به پایان رسید.

Print
847 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان