• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت توجه ویژه مدیران به کارگران شهرداری/ کارگران آبروی شهرداری هستند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت توجه ویژه مدیران به کارگران شهرداری/ کارگران آبروی شهرداری هستند

شهردار ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده در مراسم روز جهانی کار و کارگر که صبح امروز در محل ساختمان شهرداری ارومیه برگزار شد با تبریک روز جهانی کارگر به تلاشگران این عرصه،  عنوان کرد:  بر دستان پينه بسته این قشر زحمت کش بوسه مي زنم و از تلاش های آن ها در توسعه و آبادانی شهری تقدیر و تشکر می کنم.

 

وی بیان کرد:  به قشر تلاشگر کارگر همواره توجه ویژه دارم وامیدوارم بتوانم در خدمت کارگران باشم و تلاشم بر آن معطوف است که آنچه از دستم برمی آید در خدمت این قشر باشم.

 

شهردار ارومیه به اعضای شورای معاونین و مدیران شهرداری  تاکید کرد که در خدمت قشر تلاشگر کارگر و قدردان تلاش های  آنها باشند چرا که این قشر برای ما آبرو و پیشانی شهرداری است.

 

آقازاده گفت:  امیدوارم تمام پرسنل شهرداری به خدمات کارگران تلاشگر ارج نهند؛  تلاش هایی که این قشر در جهت آبادانی شهری  انجام می دهند و خدای ناکرده با اقداماتی باعث تضعیف خدمات آنها  نشوند .

 

به گفته  شهردار ارومیه کارگرانی که در سطح شهر در جهت توسعه و آبادانی شهری تلاش می کشند  بعد از این هم، تلاش هایشان همچنان مضاعف باشد و ما هم همواره در خدمت این تلاشگران هستیم؛ همچنان که رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کردند،  مدیریت شهری هم در جهت تولید کار و خدمت است و  از شما پشتیبانی خواهد کرد و با مشارکت  مسئولان حاکمیتی،  منطقه ای و بخشی  مانع زدایی می شود و امید است همواره در خدمت مردم باشیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم.

Print
305 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان