• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت توجه ویژه و حمایت از شاعران ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت توجه ویژه و حمایت از شاعران ارومیه

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، گلشن نوروزی در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از وظایف و رسالت های شهرداری فقط  نمی توان گفت که ساخت و ساز  و شهرسازی  است بلکه در کنار این وظایف  در قبال فرهنگسازی و برنامه های فرهنگی نیز در برابر شهروندان وظیفه دارد.
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود : در برنامه های برگزار شده در مناسبت ها ی فرهنگی و تقویمی در حوزه فرهنگی شهر ، شهرداری  به  رسالت خود در این امر به نحو شایسته مشارکت های لازم را انجام می دهد ولی از بابت اطلاع رسانی عملکرد ، ضعیف عمل می کنیم.
وی با بیان اینکه کمیسیون فرهنگی  شورای اسلامی شهر ارومیه حامی برگزاری مراسمات فرهنگی مانند کنگره شعر فاطمی و سایر برنامه های مذهبی نیز است، خواستار توجه ویژه و حمایت از شعرای شهر ارومیه شد.
نوروزی ادامه داد:  در مراسم های برگزار شده به شاعرین  و مداحان شهر ارومیه در کنار شاعرین و مادحین کشوری میدان داده شود تا بتوانند قابلیت های خود را نشان دهند.
 رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه  خاطر نشان کرد :  در سالروز میلاد حضرت زهرا (س)برنامه ای با عنوان  مراسم شعر انجام شود که مختص شاعران ارومیه باشد  تا بتوانیم در این مراسم  از زحمات این شاعرین هم تجلیل انجام شود .

Print
391 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان