• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت توزیع عادلانه زیرساخت های فرهنگی در سطح محلات
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت توزیع عادلانه زیرساخت های فرهنگی در سطح محلات

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در دیدار با اهالی منطقه موتورباشی(آخر خیابان ابوذر) و در مسجد شهید مهدی سلیمانی با تأکید بر توسعه زیرساخت های فرهنگی در تمامی مناطق ارومیه و توزیع عادلانه امکانات اظهار کرد: شهرداری نسبت به ایجاد یک فرهنگسرا در محله موتورباشی(آخر ابوذر) اقدام کند و این فرهنگسرا در برنامه سال 1401 قرار می گیرد.
وی در رابطه با انتقادات اهالی محله در خصوص خاموشی پارک جدیدالاحداث این منطقه افزود: خاموشی این پارک بر اثر تصمیمات ستاد کرونا است و دست مدیریت شهری نیست.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بن بست بودن کوچه آخر ابوذر و مطالبات اهالی برای بازگشایی گفت: شهرداری ارومیه در اسرع وقت باید ضمن توافق با مالک باغچه ای که این منطقه را به بن بست کشانده، نسبت به تملک و آزادسازی اقدام کند.
خلیل پور خواستار مساعدت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نسبت به مسجد شهید مهدی سلیمانی شد و ادامه داد: مقرر شد مساعدتی که برای این مسجد از سوی اوقاف در نظر گرفته شده در اسرع وقت تخصیص یابد تا بخشی از مشکلات مسجد رفع شود.
وی تصریح کرد: موقعیت مسجد شهید مهدی سلیمانی در شرایطی است که کمک های مردمی به این مسجد اعطا نمی شود و باید دستگاههای متولی در تمامی زمینه ها در این راستا پای کار بیایند و همچنین مساجد مشابه این مسجد نیز باید در برنامه ریزی های متولیان امر در اولویت قرار گیرند.
خلیل پور نبود خانه بهداشت را یکی از معضلات اساسی منطقه آخر ابوذر عنوان کرد و یادآور شد:  همچنین یک باب مدرسه برای فرزندان اهالی این منطقه باید برنامه ریزی و در نظر گرفته شود.

Print
338 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان