• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طرح استقبال و اسکان مسافران نوروزی در شهرداری منطقه یک اجرا می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طرح استقبال و اسکان مسافران نوروزی در شهرداری منطقه یک اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی، وحید عباسی شهردار منطقه یک اظهار داشت : ارومیه شهر زیبایی هاست ‏و همه ساله شاهد ورود خیل عظیمی از مسافران نوروزی به این خطه می باشیم لذا می بایست امکانات ‏و اقدامات درخور شهر ارومیه به مسافران عزیز ارائه گردد تا نام ارومیه تداعی گر ایام خوش باشد.

عباسی گفت : با توجه به بافت غالب شهرداری منطقه یک که شامل شهرک ها و فضاهای گردشگری ‏می باشد و در مسیر تردد مسافران خواهد بود از این رو  برنامه ویژه ای در این راستا اتخاذ نموده ایم.

وی با بیان اینکه، عمده خدمات نوروزی شهرداری منطقه یک شامل  لکه گیری معابر اصلی و شن ‏ریزی معابر خاکی جهت تسهیل در عبور مرور شهروندان و مسافران نوروزی می باشد، افزود: از ‏سوی دیگرشهرداری منطقه یک با مشارکت در طرح ستاد استقبال از مسافران و اسکان نوروزی آنان ‏با آموزش و پرورش تعامل داشته و اقدامات گسترده ای در این خصوص در نظر گرفته است.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد : طی جلسات مشترک برگزار شده با ستاد اسکان آموزش و ‏پرورش ، شهرداری منطقه یک با اجرای مشترک طرح ستاد استقبال و اسکان مسافران نوروزی برای ‏اولین بار تدابیر ویژه برای مسافران نوروزی در نظر دارد.

وی  ادامه داد: 8 محل از 16 محل اسکان در محدوده شهرداری منطقه یک قرار دارد و شهرداری ‏منطقه یک با راهنمایی مسافران و استقبال از آنان با نقل و سوغات ارومیه در ورودی های سطح منطقه ‏و بسترسازی سطح مدارس این طرح و همچنین توزیع بروشورهای راهنمای گردشگری شهر ارومیه ‏که شامل معرفی مراکز دیدنی ، پارک ها و مراکز خرید به همراه نقشه معابر شهری و جاده های استان ‏است ، تلاش دارد خاطره خوبی از این شهر در اذهان مسافران نوروزی پدید آورد.‏

Print
639 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان