• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طرح رفع سد معبر از ورودی باغ رضوان و جاده سرو آغاز شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طرح رفع سد معبر از ورودی باغ رضوان و جاده سرو آغاز شد

طرح رفع سد معبر از ورودی باغ رضوان و جاده سرو آغاز شد.

به گزارش امور ارتباطات معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه، پیرو شکایات و مطالبات مردمی و با دستور کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر و شهردار محترم کلانشهر ارومیه، طرح رفع سد معبر فروشندگان دوره‌گرد در ورودی باغ رضوان و جاده سرو آغاز شد.

میلانی مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه توقف خودروهای فروشنده در مسیرها و شریان‌های شهر نوعی تخلف رانندگی و برهم زننده نظم عمومی است، اظهار کرد: تاکنون همکاری و جلسات خوبی در خصوص رفع سد معبر با نیروی انتظامی و مقام قضائی استان داشته‌ایم.

به گفته وی طرح ساماندهی و جمع‌آوری خودروهای سد معبر کننده در سطح شهر ارومیه آغاز شده است اما رسیدن به شرایط مطلوب در رفع سد معبر کاری زمان‌بر و با توجه به حساسیت‌های اجتماعی موجود به صورت مدون و برنامه‌ریزی شده در حال اقدام است.

مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری ارومیه با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی برای ساماندهی و رفع سد معبر با شهرداری همراه شده‌اند، افزود: با دستور مقام قضائی طرح رفع سد معبر فروشندگان دوره گرد در سطح شهر از ورودی باغ رضوان و جاده سرو آغاز شده است .

وی با اشاره به نارضایتی شهروندان از شرایط سد معبر توسط وانت‌بارها، گفت: این انتظار را داریم که خودروهایی که با سد معبر اقدام به فروش کالای خود می‌کنند با مراجعه به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی نسبت به انتقال خودرو به مکان‌ها و بازارچه‌های مشخص اقدام کنند، زیرا اگر این کار صورت نگیرد مجبور به اعمال قانون و انتقال خودرو به پارکینگ خواهیم بود.

مدیر نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری ارومیه ادامه داد: شهروندان در طرح رفع سد معبر فروشندگان دوره‌گرد می‌توانند با قانون‌گرایی و خرید از مکان‌های مطمئن، زیر نظر صنف و اتحادیه ، شهرداری را در این مسیر همراهی کنند، تا علاوه بر انجام خرید مطمئن، فروشنده سد معبرکننده ملزم به استفاده از مغازه می‌شود.

Print
234 رتبه بندی این مطلب:
3/0
دی ان ان