• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طرح شهردار مدرسه در منطقه یک اجرا می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طرح شهردار مدرسه در منطقه یک اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه،  وحید عباسی، شهردار منطقه یک  با اشاره به اهداف طرح شهردار مدرسه بیان کرد: سازماندهی حداکثر توانمندی های  دانش آموزان، آموزش مهارتهای زندگی با کیفیت ،  تامین آگاهی های ، مورد نیاز زندگی شهری در محیط مدرسه ، رویکرد محله گرایی و زمینه سازی تحقق توسعه محله ای ،  توجه به نیازهای فعلی جامعه و مدیریت شهری و  ایجاد زمینه رشد از طریق رقابت سالم براي ارتقاء جایگاه سازمانی از جمله اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح، عمدتا جنبه تربیتی دارد، تاکید کرد: موفقیت این طرح  بیشتر وابسته به تحولی است که در شخصیت دانش اموزان به وجود می آورد و آنها را برای برخورد مثبت و توفیق آمیز با مشکلات زندگی اجتماعی آماده می سازد.

شهردار منطقه یک افزود: البته یکی از مزایای اجرای این گونه طرح ها زیبایی و آبادانی مدارس، متناسب با شان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ظرفیتهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سطح جامعه از اولویتهای کارکردهای حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری  است،  گفت:  اجرای طرح شهردار مدرسه با همکاری آموزش و پرورش استان  در سطح مدارس مقاطع راهنمایی و متوسطه سطح شهرارومیه  صورت می گیرد.

عباسی با بیان این که این طرح در چندین مدرسه راهنمایی و متوسطه دخترانه و پسرانه  سطح منطقه یک به طور همزمان اجرا  می شود،  ابراز امیداری کرد: با اجرای این طرح یک حامی شهر در خانه ها محقق می شود .

وی ایده شهرداران مدارس را موثر ارزیابی کرد و افزود: شهرداران مدارس، با داشتن پشتوانه مشترک شهرداری و آموزش‌و‌پرورش، می‌تواند پیوند دو مجموعه را استحکام بخشند
Print
829 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان