• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طرح لباس پاکبانان ارومیه تغییر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طرح لباس پاکبانان ارومیه تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه؛ هادی بصاری با اشاره به تغییر طرح لباس پاکبانان ارومیه اظهار کرد: این‌ طرح با بهره‌مندی از تجربه‌های داخلی و استفاده از نظریات کارشناسان ذیربط و پاکبانان در قالب طرح نوآورانه و با در نظر گیری نکات فنی و اجرایی کار، در استقبال از نوروز ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: شاخص‌هایی همچون استفاده از شبرنگ‌های ترافیکی به جهت افزایش ایمنی آن‌ها، دو تکه بودن، کیفیت مناسب و تامین آسایش و راحتی پاکبانان در طراحی این لباس‌ها درنظر گرفته شده است.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: پاکبانان در روز و شب‌های تعطیل و اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی بدون یک روز تعطیلی،  در شرایط مختلف جوی و در فصل سرما و گرما، در مواقع بارش‌های جوی و بروز سیلاب‌های فصلی، پاک‌سازی و ضدعفونی معابر شهر به صورت جهادی در صحنه حضور پیدا می‌کنند که همگی قدردان زحماتشان هستیم.
بصاری خاطر نشان کرد: ماده ۸۵ قانون کار در راستای حفظ و صیانت از نیروی انسانی و ماده ۹۱ قانون کار در خصوص وسایل حفاظت فردی است که در همین راستا در آستانه نوروز لباس، کفش ایمنی، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار ۹۰۰ پاکبان سازمان قرار گرفته است.

Print
244 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان