• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

کاهش هزینه ها از اولویت های اساسی است/ضرورت توجه به شایسته سالاری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

کاهش هزینه ها از اولویت های اساسی است/ضرورت توجه به شایسته سالاری

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، مجید آقازاده در شورای معاونین شهرداری ارومیه با اشاره بر اینکه اصل صرفه جویی بصورت عملی در شهرداری اجرایی شود اظهار کرد: کاهش هزینه از اولویت های اساسی است و در ارزیابی مدیران لحاظ می شود.

وی با بیان اینکه تمامی سازمانهای شهرداری باید با معاونتهای خود هماهنگ تر عمل کنند, ادامه داد: ابلاغ در یک سیستم باید از بالا به پایین صورت بگیرد تا ثمربخش و در نهایت به نتیجه مطلوب برسد.

شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه نظم و نظام شاخصه اصلی یک سیستم برای رسیدن به موفقیت است , تصریح کرد : ورود و خروج مدیران و نیروهای شهرداری باید هماهنگ با سیستم اداری باشد , همچنین دقت در آئین نگارش نامه های اداری باید بیشتر مد نظر مسیولین قرار بگیرد.

وی در خصوص جذب سرمایه گذار برای پروژه های عمرانی , اطلاع رسانی مطلوب را تاثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: از همه مدیران و کارشناسان دعوت میکنم که با ارائه پیشنهادات سازنده و همچنین ارائه راه حل های مناسب برای رفع مشکلات گام موثری برای رشد شهرمان برداریم.

آقازاده با بیان اینکه شایسته سالاری و تخصص گرایی باید بیشتر از قبل مورد توجه قرار بگیرد افزود: همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا در پایان به نتیجه مطلوب در راستای بهینه سازی و افزایش درآمد در مناطق و سایر سازمانهای تابعه را شاهد باشیم.

Print
276 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان