• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طرح و پیشنهادات کارکنان در حوزه مدیرت شهری در سامانه ایده شهر ارومیه ثبت می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طرح و پیشنهادات کارکنان در حوزه مدیرت شهری در سامانه ایده شهر ارومیه ثبت می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: طرح و پیشنهادات کارکنان در حوزه مدیرت شهری در سامانه ایده شهر ارومیه ثبت می‌شود.

به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه، علی اکبر مقیمی با بیان اینکه با توجه به راه‌اندازی سامانه ایده شهر، کلیه ایده‌ها و پیشنهادات ارسالی کارکنان شهرداری در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری در این سامانه ثبت می شود، بیان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ ایده و پیشنهاد در حوزه‌های مختلف شهری از سوی کارکنان شهرداری ارومیه در این سامانه ثبت شده که در جلسات ماهانه کارگروهای تخصصی و کمیته نظام پیشنهادات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: کلیه طرح و پیشنهادات ثبت‌شده همکاران در سامانه ایده شهر بعد از برگزاری کارگروهای تخصصی و در صورت تایید در کمیته نظام پیشنهادات بر اساس آیین‌نامه ابلاغی مورد تشویق اداری و ارتقاء شغلی قرار گرفته و جهت اجرا به واحد مربوطه ارجاع داده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه هدف از راه‌اندازی سامانه ایده شهر را درگاهی برای بیان مسائل کلیدی شهر و بهره‌گیری از اندیشه و تجربه و تخصص کلیه شهروندان و کارکنان شهرداری با ثبت طرح‌ و پشنهادات مختلف و تعامل با شهرداری ارومیه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: کلیه شهروندان و کارکنان شهرداری می‌توانند با ارسال ایده‌ها و پیشنهادات خود در سامانه ایده شهر به آدرس Idea.urmia.ir به منظور ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در راستای پیشرفت و توسعه شهر سهیم باشند.

Print
203 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان