• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

قطعه‌های خالی گلشهر ۲ پاکسازی و نخاله‌برداری شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

قطعه‌های خالی گلشهر ۲ پاکسازی و نخاله‌برداری شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی پاکسازی و نخاله‌برداری در قطعه‌های خالی خیابان گلشهر ۲ از سوی ماشین‌آلات و با مشارکت عوامل اجرایی ناحیه یک سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه انجام گرفت.

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه، هادی بصاری با بیان اینکه عملیات اجرایی پاکسازی و نخاله برداری از قطعه‌های خالی سطح شهر به صورت مستمر و شبانه‌روزی جهت حفظ منظر شهری و جلوگیری از آلودگی‌ها توسط سازمان انجام می‌گیرد، افزود: نخاله‌های جمع‌آوری شده از قطعه‌های خالی اغلب شامل پسماندهای خانگی و نخاله‌های ساختمانی بود که متاسفانه توسط شهروندان رهاسازی شده است.

وی گفت: تنها با همکاری و همراهی شهروندان  است که، اقدامات پیشگیرانه و حفظ سلامت شهری و شهروندان موثر واقع می شود لذا از شهروندان خواهشمندیم از تخلیه نخاله‌ها و زباله‌های خود در قطعه‌های خالی اکیدا خودداری کنند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه تصریح کرد: از سوی سازمان ایستگاه‌های تخلیه نخاله در محل‌های جاده انهر، جاده ساوالان، کیلومتر 6 و ۱۰ جاده سرو در نظر گرفته شده است که شهروندان می‌توانند از این محل‌ها جهت تخلیه نخاله استفاده کنند.

 

Print
170 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان