• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طی سال 94 صورت می گیرد؛ راه اندازی رادیو تاکسی درارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طی سال 94 صورت می گیرد؛ راه اندازی رادیو تاکسی درارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد تقی ابراهیمی  بیان کرد:  این طرح با هدف جلوگیری از استنکاف رانندگان تاکسی از حمل مسافر و همچنین فعالیت مسافرکشان شخصی ابتدا به صورت پایلوت در پایانه حمل و نقل داخل شهری مدرس – باهنر اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه عدم سردرگرمی مسافر از دیگر اهداف این طرح است ، گفت: در شش مورد از پایانه های حمل و نقل داخل شهری نیز در صورت مشخص بودن نفراتی که به عنوان تاکسی یار فعالیت خواهند کرد، تا پایان امسال طرح تاکسی یار راه اندازی و اجرا می شود.

 

ابراهیمی با اشاره حضور سه گشت دایمی نظارت بر تاکسیرانی را از جمله ابزار کنترل و نظارت بر فعالیت تاکسی های فعال ارومیه، اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد گشت های نظارتی نسبت به وسعت شهر و تعداد تاکسی ها خیلی کم است امیدواریم با اجرای طرح تاکسی یار شاهد فعالیت صحیح و فعالی از سوی ناوگان حمل و نقل داخل شهری باشیم.

 

وی در ادامه با اشاره به برنامه های آتی این سازمان نیز اظهار کرد: راه اندازی رادیو تاکسی، راه اندازی و ساماندهی شرکت های حمل بار، برون سپاری امورات سازمان، پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی ها و راه اندازی تاکسی توریستی از جمله اقدامات در دست اقدام سازمان می باشند که تا 6 ماهه نخست سال آینده اجرا می شوند.

 

ابراهیمی تبدیل به احسن تاکسی های فرسوده، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله اختصاص باشگاه و استخر برای کارکنان و رانندگان تاکسی، مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان شهرداری ارومیه، راه اندازی سامانه اینترنتی شکایت مردمی و راه اندازی طرح سرویس مدارس را از جمله اقدامات انجام شده طی امسال عنوان کرد.

 

وی برگزاری مراسم رژه خودرویی تاکسی ها و تجلیل از رانندگان نمونه در روز حمل ونقل، ساماندهی ایستگاههای تاکسی و رنگ آمیزی آنها، راه اندازی تاکسی یار در پایانه مدرس - باهنر، حضور پرسنل در مراسم مذهبی، اجرای طرح مطالعاتی جامع تاکسیرانی، برگزاری آزمون دوره های مکاتبه ای اتحادیه تاکسیرانی های شمالغرب کشور را از دیگر فعالیتهای این سازمان در 9 ماهه سال جاری برشمرد.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی ارومیه از تمدید 2139 پروانه تاکسیرانی در سال جاری خبر داد و افزود: همچنین امسال تاکنون 320 پروانه تاکسیرانی دایم صادر شده است.

Print
723 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان