طی سه ماهه گذشته صورت گرفت؛ تماس بیش از 11 هزار و 890 با سامانه 137 شهرداری ارومیه
به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اروميه در سه ماهه گذشته بيش از 11 هزار و 890 در سامانه 137 ثبت شده و برای رسیدگی به مناطق 5 گانه شهرداری اروميه، معاونت ها و سازمان های مربوطه شهرداری ارسال شده است.
از نظر موضوعی بیشترین تماس هاي برقرارشده در خصوص نمك پاشي و برف روبی كوچه ها و خيابان ها و ساماندهي مشاغل مزاحم شهري و جمع آوري آنها از معابر عمومي به ترتيب با 2500 و 2000 مورد تماس بوده است.
همچنین گزارش های درخواستي در خصوص آسفالت كوچه ها، درخواست پل فلزي ورودي كوچه ها، شكايت در خصوص مشكل چاله هاي خيابان ها و كوچه ها، مرمت حفاري ها شركت هاي خدمات رسان، پيگري ساخت و ساز هاي غير مجاز طبقاتي و ساختماني، جمع آوري متكديان از سطح شهر، گسترش فضاي سبز، شن ريزي و تسطيح كوچه هاي خالي و نوسازي، جمع آوري سگ هاي ولگرد از كوچه ها و خيابان هاي سطح شهر از ديگر موارد تماس گرفته شده با سامانه 137 از سوي شهروندان اروميه اي است .
گفتنی است؛ شهروندان اروميه اي می توانند در تمامی ساعات شبانه روز با 137 تماس گرفته و موضوعات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در حوزه وظایف شهرداری مطرح نمایند تا مورد رسیدگی مسئولان مربوطه قرار گیرد.