• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

طی سه ماهه گذشته صورت گرفت؛ تماس بیش از 11 هزار و 890 با سامانه 137 شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

طی سه ماهه گذشته صورت گرفت؛ تماس بیش از 11 هزار و 890 با سامانه 137 شهرداری ارومیه

به گزارش  روابط عمومي شهرداري اروميه؛ بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اروميه  در سه ماهه گذشته بيش از 11 هزار و 890   در سامانه 137 ثبت شده و برای رسیدگی به مناطق 5  گانه شهرداری  اروميه، معاونت ها و سازمان های مربوطه شهرداری ارسال شده است.

از نظر موضوعی بیشترین تماس هاي برقرارشده در خصوص نمك پاشي  و برف روبی كوچه ها  و خيابان ها  و ساماندهي مشاغل مزاحم شهري  و جمع آوري آنها  از معابر عمومي به ترتيب با 2500 و 2000 مورد تماس بوده است.


همچنین گزارش های درخواستي در خصوص آسفالت كوچه ها، درخواست پل فلزي ورودي كوچه ها،  شكايت در خصوص مشكل چاله هاي خيابان ها و كوچه ها، مرمت حفاري ها شركت هاي خدمات رسان، پيگري  ساخت و ساز هاي غير مجاز  طبقاتي و ساختماني، جمع آوري متكديان از سطح شهر، گسترش فضاي سبز، شن ريزي  و تسطيح كوچه هاي خالي و نوسازي، جمع آوري سگ هاي ولگرد از كوچه ها و خيابان هاي سطح شهر  از ديگر موارد تماس گرفته شده با سامانه 137 از سوي شهروندان اروميه اي است .

گفتنی است؛ شهروندان  اروميه اي می توانند در تمامی ساعات شبانه روز با 137 تماس گرفته و موضوعات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در حوزه وظایف شهرداری مطرح نمایند تا مورد رسیدگی مسئولان مربوطه قرار گیرد.

 

Print
748 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان