عدالت رسانه ای را مدنظر قرار داده ایم/ میزان بالای رضایتمندی از سازمان عمران
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه:
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، علی اصغر احمدزاده در نشست هم اندیشی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه اظهار کرد: سازمان عمران جز آن قسمت هایی است که رضایتمندی از آن بالاست و این به خاطر پیگیری هایی است که ریاست و کارکنان سازمان نسبت به امور محوله و مطالبات مردمی دارند.
وی ادامه داد: زحمات و خدمات سازمان عمران را باید انعکاس و خدمات را نشان داد و بسیار خوشحالیم که امسال نمود رسانه ای سازمان عمران بسیار افزایش یافته و این مهم در سایه تلاشهای مدیر روابط عمومی این سازمان است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: عهد بسته ایم و سعی می کنیم عدالت رسانه ای را بر مبنای سیاستهای شهردار محترم در سطح تمامی سازمانها حفظ کنیم.
احمدزاده ادامه داد: سازمان عمران امروز امید شهرداری است و در بسیاری موارد در نقش حل کننده مشکلات و مطالبات مردمی عمل می کند.
وی یادآور شد: کاهش مراجعه شهروندان به شهرداری در نتیجه مجاهدتهای پرسنل و مدیریت سازمان عمران است که در اسرع وقت به تمامی مناطق و محلات رسیدگی می کنند.