• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: اهتمام ویژه به اجرای امورات فرهنگی در ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: اهتمام ویژه به اجرای امورات فرهنگی در ارومیه

لطیفه مبین با اشاره به ایجاد درآمد های پایدار توسط شهرداری ارومیه، اظهار کرد: اکنون در راه رسیدن به درآمد های پایدار تمام تلاش شهرداری ارومیه به کسب درآمد پایدار از سایر منابع به ویژه از طریق تهاتر تمرکز شده است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره چهارم توجه ویژه به مناطق محروم شهرارومیه دارد، بیان کرد: در راستای توسعه مناطق قدیمی شهر ارومیه ایجاد فضای سبز در این مناطق طی دوره قبل شورا تصویب و هم اینک در حال اجرا است که باید در این دوره نیز با تشدید فعالیتهای خود شاهد عمران و آبادانی بهتر و بیشتر در این مناطق باشیم.

وی با اشاره به تشکیل دو کمیسیون سرمایه گذاری وخدمات شهری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه، گفت: این دو کمیسیون با تمرکز دقیق تر برجذب مشارکت مردمی وسرمایه گذاری و به دنبال آن جذب گردشگر و همچنین ارائه متوازن خدمات شهری نسبت به گذشته توسعه هرچه بهتر را برای شهر ارومیه رقم زده است.

 

مبین در ادامه بیان کرد: از میزان 137 میلیارد و 583 میلیون و 600 هزار ریالی بودجه شهرداری ارومیه در سال جاری 20 میلیارد ریال آن صرف امورات فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر ارومیه خواهد شد.

 وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دردوره سوم ارائه خدمات برای تمام مردم و تمام مناطق شهرداری ارومیه مورد لحاظ قرار گرفته بود سعی شد که در دوره چهارم شورا در کنار ارائه خدمات عمرانی به شهروندان در زمینه مسایل فرهنگی آنها نیز فعالیت های گسترده ای صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با اشاره به توجه شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره چهارم به توسعه ورزش شهروندی ، عنوان کرد: طی سال جاری برای توسعه ورزش شهروندی از جمله توسعه بازی های بومی، ورزش صبحگاهی، پیاده روی عمومی، توسعه ورزش محلات، نهضت ورزش برای همه با اختصاص دو میلیارد تومان توجه ویژه شده است.

Print
557 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان