• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عضو منتخب شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید برای پرورش نخبگان علمی اقدام کنند.
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عضو منتخب شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید برای پرورش نخبگان علمی اقدام کنند.

وی از اینکه دانشگاه‌های کشورمان به منابع مالی دولتی وابسته هستند، انتقاد کرد و افزود: تاکنون مراکز علمی در راستای درآمدزایی هیچ حرکتی انجام نداده‌اند، در حالی که باید برای کم شدن وابستگی دانشگاه‌ها از اعتبارات دولتی اقدام کرد.

این عضو منتخب شورای شهر ارومیه به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری در این راستا اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین مطالباتی که ایشان دارند، کاربردی کردن محتوای پایان‌نامه‌ها طرح‌های پژوهشی و مقالات است.

بهادری خاطرنشان کرد: هنگامه تلاش روزافزون برای تحقق حماسه اقتصادی فرا رسیده است، بنابراین برای اینکه به آرمان‌ها و اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنیم، لازم است که از گذشته عبرت گرفته و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

این مدرس دانشگاه اظهار داشت: بعد از استقرار مشروطیت در کشور، تا اندازه‌ای برای رشد و توسعه ایران اسلامی بسترها فراهم شد، ولی با تصمیمات نابخردانه و عجولانه پهلوی یک بار دیگر ایران اسلامی از قافله پیشرفت جا ماند.

بهادری وقوع انقلاب اسلامی را یک گام بلند و رو به جلو برای کشورمان، دانست و اظهار داشت: این انقلاب علاوه بر ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از جنبه‌های اقتصادی و سازندگی نیز برخوردار بود، زیرا از همه ظرفیت‌های نهفته در بین مردم به اندازه حداکثری استفاده شد، و رهبری‌های عالمی فرزانه در این راستا بیش از بیش راهگشا بود

Print
1133 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان