• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عمرانی و خدمات رسانی در تمام نقاط شهر یکسان توسعه می یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عمرانی و خدمات رسانی در تمام نقاط شهر یکسان توسعه می یابد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی معصومی بیان کرد:  پاسخ به نیازمندی ها و مطالبات شهروندان در حوزه های فنی و اجرایی از جمله رویکردهایی است که این سازمان با توجه ویژه به آن فعالیتش را بصورت روزانه و مستمر انجام میدهد.
وی افزود: خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و کسب رضایت مردم با هدف ارتقاء کیفی خدمات و توسعه پایدار شهری ، پروژه های عمرانی زیادی را در سطح شهر توسط عوامل فنی و اجرایی سازمان  به مرحله اجرا درآورده است.
معصومی در ادامه با اشاره به پروژه آسفالت ریزی در مناطق کمتر برخوردار گفت: این سازمان با هدف ارتقاء رفاه حال شهروندان و اهالی خیابان شهید کوهنورد اقدام به آسفالت کوچه ها و خیابانهای منطقه کرده است که با توجه به وضعیت نامطلوب معابر این خیابان در گذشته ، امروز عبور و مرور وسایط نقلیه و عابران پیاده به سهولت انجام می پذیرد.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه  ادامه داد : با توجه به تاکید شهردار ارومیه نسبت به ساماندهی ورودی های شهر ارومیه،  احداث باند برگشت جاده ارومیه به اشنویه تا ایستگاه راه آهن در مراحل پایانی خود به سر میبرد.
وی گفت: مسیر برگشت این طرح که به طول 3750 متر طراحی شده بود با اتمام آسفالت ریزی به مراحل پایانی خود رسیده است و بزودی اجرای باند رفت نیز آغاز می شود.
 معصومی اظهار کرد: رسیدگی به مناطق پرجمعیت شهری از دیگر اولویتهای سازمان به شمار می آید که در این راستا با توجه به سکونت قابل توجه همشهریان در مجتمع های مسکونی محوطه سازی مساکن مهر طرزیلو و گلشهر2  در دستور کار قرار گرفت که همکاران اجرایی سازمان نسبت به جدول گذاری و زیرسازی این مساکن اقدام کردند.
وی با اشاره به تعریض خیابان شهید باقری  عنوان کرد:  : جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان پروژه تعریض خیابان شهید باقری پس از اقدام به جدول گذاری و زیرسازی هم اکنون در مرحله پخش آسفات بوده  که طی چند روز آینده به اتمام میرسد.

Print
389 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان