• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عمر چهل ساله لوله های آب موجب شکستگی در شبکه آبرسانی شهر/ پدافند غیرعامل مورد غفلت واقع شده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عمر چهل ساله لوله های آب موجب شکستگی در شبکه آبرسانی شهر/ پدافند غیرعامل مورد غفلت واقع شده است

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه و با اشاره به شکستگی مجدد شبکه آبرسانی از محل دیگری در تقاطع شهید مدرس بر اثر فرسودگی لوله آب گفت: مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی متاسفانه به جای اشاره به فرسودگی و عمر چهل ساله لوله ها مقصر را مدیریت شهری عنوان کرد اما باید به دنبال رفع مشکل باشیم.

وی با اشاره به هفته پدافند غیرعامل افزود: پدافند غیرعامل موضوع بسیار مهمی است که در تمامی موضوعات از جمله شکستگی لوله آب و حمله سایبری به سامانه هوشمند بنزین تأثیرگذار و اثر پیشگیرانه دارد.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: کشور دائماً در معرض تهدیدات مختلف است و رهبر معظم انقلاب نیز با دوراندیشی خود همواره بر مهم دانستن موضوعات پدافند غیرعامل تأکید کرده اند که متاسفانه تاکنون مورد غفلت واقع شده است.

خلیل پور در ادامه و در حضور ریاست و اعضا خانه کارگر آذربایجان غربی تصریح کرد: خدمت به جامعه کارگران وظیفه مسئولان و به ویژه مدیریت شهری است و در آینده ان شاء الله اقدامات بیشتری را برای این جامعه برنامه ریزی خواهیم کرد.

Print
251 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان