• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملکرد  مطلوب شهرداری ارومیه محصول تفکر بسیجی است/ تلاش بسیج و سپاه در کنار شهرداری برای حل معضلات اجتماعی و فرهنگی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملکرد مطلوب شهرداری ارومیه محصول تفکر بسیجی است/ تلاش بسیج و سپاه در کنار شهرداری برای حل معضلات اجتماعی و فرهنگی

شهردار ارومیه در دیدار با فرماندهان بسیج عنوان کرد؛

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در دیدار با فرماندهان بسیج که با حضور اعضای شورای اسلامی ومدیران شهری ارومیه همراه بود، با تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج بازخوانی دوباره ارزش های انقلاب و رویداد بزرگ تاریخی انقلاب است.

وی  با بیان اینکه  داشتن روحیه بسیجی از سرمایه‌های مهم در کشور به شمار می‌رود، تاکید کرد:  باید این روحیه و تفکر را بیش از گذشته در بین  ادارات و لایه های مختلف جامعه ترویج داد.

شهردار ارومیه ادامه داد: مهم ترین کار ما تبیین مصادیق فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه های مختلف و معرفی این فرهنگ و تفکر است که امروز بیش از همیشه به آن نیاز است.

حضرت پور  تاکید کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی باید در بین نسل سوم  انقلاب نیز نهادینه شود و این مهم، نیازمند کار دقیق فرهنگی است که شهرداری ارومیه نیز در برنامه های فرهنگی خود به این امر توجه دارد.

وی با اشاره به اجرای  برنامه های مختلف  در هفته بسیج  در سالهای گذشته از قبیل؛ یادواره های شهدا ،تجلیل وتکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل از چهره های شاخص بسیجی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی  تاکید کرد: باید بیش از پیش در اجرای برنامه های جدید و شناساندن ظرفیت عظیم بسیج تلاش کنیم که برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی یکی از آن موارد است.

شهردار ارومیه که در جمع فرماندهان بسیج سخن می گفت، با اشاره به اجرای برنامه های شهرداری در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی  افزود: عملکرد مطلوب  شهرداری ارومیه محصول تفکر بسیجی است و بسیج و سپاه در کنار شهرداری برای حل معضلات اجتماعی و فرهنگی بدون بخشی نگری می کوشند و پروژ ه های فاخری را  مانند "پروژه یادمان شهید باکری" اجرا می کنند.

حضرت پور آسفالت ریزی، جدول گذاری و زیرسازی 8 میلیون متر مربع از معابر خاکی ، 350 هکتار احداث فضای سبز  و بسیاری از فعالیتهای دیگر که در چهره شهر نمایان است،  را در طول  5 سال ازعمر مدیریت شهری را در سطح کشور بی سابقه توصیف کرد وافزود: رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری جز در سایه حاکمیت تفکر بسیجی و  تلاش شبانه روزی  کارکنان شهرداری امکان پذیر نبود.











Print
529 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان