• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملیات مرمت آسفالت و بهسازی جداول سطح منطقه یک ارومیه در حال اجرا است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملیات مرمت آسفالت و بهسازی جداول سطح منطقه یک ارومیه در حال اجرا است

مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی لکه‌گیری، ترمیم و آسفالت معابر سطح منطقه یک در استقبال از بهار ۱۴۰۳ در دستور کار معاونت خدمات شهری این منطقه قرار گرفت.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک ارومیه، علی صادق افزود: عملیات رفع ناهمواری‌های سطوح آسفالتی و ترمیم فرسودگی آن به منظور ارتقاء کیفی و آماده‌سازی شهر در جهت رفاه حال شهروندان در قالب ترمیم زیرسازی‌های نقطه‌ای و لکه‌گیری آسفالت به صورت گسترده در سطح منطقه یک به صورت روزانه و به همت اکیپ‌های آسفالت خدمات شهری در حال اجرا است.

به گفته وی بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر از عمده مطالبات شهروندان است که با توجه به شرایط جوی مناسب معاونت خدمات شهری منطقه با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با هدف رفاه و آسایش شهروندان، کاهش سوانح رانندگی و همچنین حذف ناهمواری تمامی خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را با جدیت بیشتری تا پایان سال لکه‌گیری و آسفالت می‌کند.

صادق با اشاره به تداوم عملیات تعویض جداول فرسوده سطح منطقه یک ارومیه، بیان کرد: به منظور ایجاد چهره‌ای زیبا و منظم در معابر عمومی، عملیات اجرایی بهسازی و ترمیم جداول همچنین پل‌های بتنی در معابر سطح منطقه یک در حال انجام است.

وی با بیان اینکه عملیات ترمیم جداول فرسوده هم اکنون در خیابان‌های فارابی، آزادگان و برادران فاضل در دست اجرا است، خاطر نشان کرد: زیباسازی نما و منظر شهری و بهسازی معابر و خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان از جمله اهداف این گونه اقدامات و فعالیت‌ها است.

مدیر منطقه یک شهرداری ارومیه عنوان کرد: عملیات تعویض و ترمیم جداول بتنی فرسوده و شکسته در معابر و خیابان‌های سطح منطقه برای روان‌سازی آب‌های سطحی و همچنین ترمیم پل‌های بتنی برای زیباسازی معابر شهری و تسهیل در تردد عابرین و وسایل نقلیه در حال اجرا است.

Print
61 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان