• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملیات نمک پاشی و برفی روبی معابر شهری در حال اجرا است/ برف تکانی درختان معابر و بوستان های شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملیات نمک پاشی و برفی روبی معابر شهری در حال اجرا است/ برف تکانی درختان معابر و بوستان های شهری

از نخستین ساعات آغاز بارش برف؛

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛  با اعلام سازمان هواشناسی  مبنی بر آغاز بارش از اواخر وقت روز پنجشنبه، نیروهای خدمات شهری به همراه ماشین آلات در آماده باش کامل قرار گرفتند و با آغاز بارش ها و تداوم آن تا حال حاضر  عملیات برف روبی و نمک پاشی با هدف روان سازی و پیشگیری از یخ زدگی معابر و   تسهیل در تردد شهروندان در نقاط مختلف سطح شهر در حال اجرا است.

 اکیپ های مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری ارومیه نیز در مناطق ۵ گانه سطح شهر برای  شناسایی هر گونه موارد بحرانی و گزارش آن جهت رفع مشکل در حال گشت زنی هستند.

سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه نیز با آماده باش کامل جهت مقابله با احتمال بروز هر گونه حادثه و امداد رسانی به شهروندان در نقاط مختلف سطح شهر در حال گشت زنی است.

با آغاز بارش برف، نیروهای سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با آماده باش کامل، مشکلات احتمالی ناشی از بارش برف در زیر گذرهای شهری را رصد و رفع می کنند.

 همزمان با بارش برف و تداوم آن،  برف روبی معابر پارک ها جهت تسهیل در عبور و مرور و دسترسی شهروندان به پارک های شهری  در حال اجرا است و همچنین عملیات برف تکانی توسط نیروها و دستگاه خودرویی مه پاش    در حال انجام است.

گفتنی است؛ شهروندان گرامی با برف تکانی درختان مقابل منازل و واحدهای تجاری خود یاریگر  خادمین سبز شهر جهت پیشگیری از  شکسته شدن شاخه ها و تنه درختان  باشند.

شایان ذکر است؛ شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی و مشکل با شماره ۱۳۷ شهرداری در ارتباط باشند تا موارد در اسرع وقت پیگیری و نسبت به رفع آن اقدام شود.

Print
321 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان