• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملیات گسترده زیرسازی، آسفالت آستر و رویه در سطح منطقه ۵ ارومیه انجام شده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملیات گسترده زیرسازی، آسفالت آستر و رویه در سطح منطقه ۵ ارومیه انجام شده است

از ابتدای سال جاری تا تاکنون؛

مدیر شهرداری منطقه ۵ ارومیه از اجرای عملیات گسترده زیرسازی، آسفالت آستر و رویه از ابتدای سال جاری در معابر سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه پنج ارومیه، وحید افشین‌فر بیان کرد: بهبود وضع آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان است که این مهم از ابتدای سال جاری با همکاری شهرداری منطقه پنج و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه میسر شده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۲ هزار متر مربع زیرسازی در سطح منطقه اجرا شده که از شاخص ترین آنها عملیات اجرایی در خیابان های ورزش، بوعلی، امنیت طلب، سربازان گمنام، زمین‌های میدان تیر و دیزج سیاوش بوده است.

افشین فر ضمن اشاره به انجام عملیات آسفالت معابر سطح منطقه نیز عنوان کرد: با هدف تسهیل عبور و مرور شهروندان عملیات آسفالت آستر و رویه برخی خیابان های اصلی نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: عملیات آسفالت رویه به متراژ ۳۸ هزار متر مربع بوده است که عمده ترین آنها در خیابان‌های کاشانی، امینی و بلوار ارتش بوده است همچنین در راستای حذف معابر خاکی عملیات آسفالت آستر نیز در کوچه های منشعب از خیابان های امنیت طلب، سربازان گمنام، ورزش، شهرک بهارستان (میدان تیر)، محدوده مقابل مجتمع مسکونی سیحون در محله دیزج سیاوش و خیابان بوعلی مقابل کوی کهرم اجرا شد که مجموعا ۲۱ هزار مترمربع مساحت داشته است.

مدیر شهرداری منطقه پنج در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به احتمال بارندگی در هفته‌های پیش رو، عملیات شن‌ریزی معابر خاکی از جمله کوچه‌های شهرک بهارستان و بلوار ۲۴ متری جنب پارک فدک آغاز شده و شن ریزی و رگلاژ سایر معابر خاکی از جمله منشعبات خیابان نوری، معابر جنب پروژه اوریاد و کوچه های فرعی بلوار جام جم در حال انجام است.

Print
234 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان