• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

غسالخانه جدید آرامستان ارومیه تیرماه به بهره برداری می رسد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

غسالخانه جدید آرامستان ارومیه تیرماه به بهره برداری می رسد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  حجت الاسلام  امیرعباس عابدینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان آرامستان ارومیه برگزارشد، افزود: ساخت غسالخانه جدید زنانه و مردانه آرامستان ارومیه از اسفند ماه سال گذشته با ظرفیت ۸ نفر آغاز شده که تا ۱۵ روز دیگر به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان آرامستانهای ارومیه طی یک سال افزود: اتمام گنبد مرحوم شیخ غلامرضا حسنی، احداث بنای بقعه محمدبن خلیلان از شاگردان  نواب اربعه امام زمان(عج)، احداث غسالخانه جدید مردانه و زنانه، آسفالت راه های منتهی به قطعات جدید ۶۴ و کودکان، ادامه توسعه آرامستان با خاکی و تسطیح قطعات جدید، ساخت بیش از ۱۰ باب آرامگاه عمومی، احداث قطعه جدید کودکان در انتهای قطعه ۶۴، انتقال آب و برق به قطعات جدید با بیش از یک کیلومتر لوله گذاری و کابل کشی و توسعه فضای سبز آرامستان در بخش‌های درخت نهال و چمن بخشی از اقدامات این سازمان در طی بوده است.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه اظهار کرد: ۱۸۵ نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این سازمان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه ماهانه در حدود ۳۰۰ نفر دفن اموات در باغ رضوان انجام می شود، افزود: فوت ناشی از امراض قلبی، سرطان به ترتیب بیشترین علت مرگ و میر در بین متوفیان است.

حجت الاسلام عابدینی با اشاره به دفن اموات کرونایی در باغ رضوان ارومیه گفت: دفن اموات کرونایی توسط اکیپی مجهز با رعایت موارد بهداشتی در باغ رضوان انجام می شود.

Print
371 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان