• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و استعداد یابی بازیکنان در المپیاد ورزشی محله‌ها
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و استعداد یابی بازیکنان در المپیاد ورزشی محله‌ها

 به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ وحید عباسی با تبیین برنامه‌های المپیاد ورزشی که در سطح منطقه یک در حال برگزاری است، اظهار کرد: المپیاد ورزشی محلات منطقه یک در 4 رشته فوتسال، والیبال، پرتاب دارت و طناب کشی در دو رده آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
وی با بیان این که این المپیاد برای اولین بار در ارومیه و در سطح محله‌ها در حال برگزاری است، اظهار کرد: هدف از برگزاری آن غنی سازی اوقات فراغت نونهالان و نوجوانان در ایام تابستان است.
عباسی درباره استعدادیابی ورزشکاران در این رقابت‌ها گفت: طی تعاملی که با باشگاه‌های فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و بسیج مقاومت سپاه داشته ایم، مقرر شده استعدادیابی بازیکنان در این رقابت‌ها صورت گیرد.
شهردار منطقه یک ارومیه تاکید کرد: مساله ای که مایه دلگرمی ما را فراهم کرده این است که برخی تیم‌ها که در این رقابت‌ها ثبت نام کرده اند از یک‌ماه پیش با انجام تمرینات منظم برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شوند و نشان دهنده این است که توانسته ایم نشاط و شادابی را  در میان ورزشکاران  ایجاد کنیم.
وی با اعلام این که این رقابت‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در حال برگزاری است، تصریح کرد:  بااین یاد و خاطره، روحیه شهامت و ایثار و دلاوری این عزیزان تداعی می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد؛ در سال‌های آینده این المپیاد گسترده تر و با حضور حداکثری نونهالان و نوجوانان برگزار شود و رشته‌های ورزشی دیگری نیز به رشته‌های فعلی اضافه شود.

Print
762 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان