• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فاز جدید شبکه فیبر نوری اختصاصی شهرداری کلانشهر ارومیه اجرا می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فاز جدید شبکه فیبر نوری اختصاصی شهرداری کلانشهر ارومیه اجرا می‌شود

در جلسه‌ مشترک‌ای که بین دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه و مدیر دفتر شرکت ایرانسل در شمالغرب کشور و هیات همراه تشکیل یافت، پیرامون اجرای فاز جدید توسعه فیبرنوری اختصاصی شهرداری کلانشهر ارومیه گفتگو شد.

 در جلسه‌ مشترک‌ای که بین دکترحسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهرارومیه و مدیر دفتر شرکت ایرانسل در شمالغرب کشور و هیات همراه تشکیل یافت، پیرامون اجرای فیبرنوری اختصاصی شهرداری کلانشهرارومیه در فاز جدید توسعه به طول ۲۳ کیلومتر و اتصال دوربین‌های کنترل ترافیک و سایر ساختمان‌های شهرداری به این زیرساخت، توسط شرکت ایرانسل گفتگو شد.

گفتنی است؛ فاز اول پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری کلانشهر ارومیه به طول ۷۲ کیلومتر درسطح شهر اجرا شده که با اجرای فاز توسعه جدید به طول ۲۳ کیلومتر، مجموع فیبرنوری اختصاصی شهرداری کلانشهر ارومیه ۹۵ کیلومترخواهد شد.

امکان ایجاد بستری مناسب برای شهرهوشمند، کسب رضایتمندی شهروندان همچنین ادارات و سازمان‌های تابعه شهرداری، مهیا کردن زیرساخت اولیه برای اجرای پروژه FTTH در ارومیه و رفع نواقصات موجود در شبکه فیبر نوری شهرداری کلانشهر ارومیه از جمله مواردی است که با بهره برداری از فاز جدید توسعه‌ای تحقق می یابد .

در جلسه مشترک با مدیر دفتر شرکت ایرانسل در شمالغرب کشور که در محل دفتر شهردار کلانشهر ارومیه برگزار شد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهرارومیه نیز حضور داشتند.

Print
194 رتبه بندی این مطلب:
3/0
دی ان ان