• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرمانده سپاه شهدای استان:روز قدس روز عظمت جهان اسلام است


وي اظهار كرد: امروز دشمنان ملت مسلمان فلسطين با هراس از بيداري اسلامي درصدد خدشه وارد كردن بر اين خيزش ملت ها هستند كه اين امر نشان از افول قدرت استعمار و صهيونيست ها دارد.
وي ادامه داد: طرح سازش اخير نيز باز نشان از شكست توطئه هاي صهيونيستي دارد كه از در تازه اي وارد شده اند ولي مسلمانان آگاه و بيدار هميشه در صحنه حاضر بوده و تمام توطئه هاي آنان را نقش بر آب مي كنند.
وي اضافه كرد: آمريكا و اسراييل دشمنان رديف اول امت اسلامي هستند و حضور در راهپيمايي روز قدس مشتي كوبنده بر دهان اسراييل غاصب و حاميان آن است.
سردار خرم گفت: فلسطين و قدس قبله اول مسلمانان جهان بوده است و داراي جايگاه ويژه اي در فرهنگ اسلامي است.
وي اظهار كرد: امام خميني (ره) با اعلام روز جمعه آخر ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس روحيه خودباوري و احياي اسلام را در قرن معاصر در جهان اسلام و بين مسلمانان زنده كردند.
وي اضافه كرد: ظلم هايي كه توسط اسراييل و حاميان آن به ملت مظلوم فلسطين شده بود از مهمترين عواملي بود كه امام (ره) اين روز را به عنوان روز قدس اعلام كردند.
فرمانده سپاه شهداي آذربايجان غربي گفت: حضور ملت مسلمان جهان امروز در حمايت از ملت مظلوم فلسطين اعلام آمادگي در مقابله با كفر و ظلم است.
سردار خرم گفت: در روز قدس عظمت و قدرت جهان اسلام به رخ جهانيان كشيده مي شود.
وي ادامه داد: امت ايران اسلامي امروز علاوه بر شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس به نوعي در مقابل دشمنان اسلام صف آرايي مي كنند و به جهانيان اعلام مي كنند كه عليرغم تهديدات و تمهيدات دشمنان انقلاب و نظام مقدس اسلامي با صلابت در مقابل تمام فشار ها ايستاده اند و هميشه پشتيبان ملت مظلوم فلسطين هستند.

Print
939 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان