• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فرهنگسراها باید بسوی تخصصی تر شدن حرکت کنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرهنگسراها باید بسوی تخصصی تر شدن حرکت کنند

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اذعان کرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و ماه خیر و برکت است و لذا باید سعی کنیم از خیر و برکات این ماه استفاده کامل را داشته باشیم.

وی ادامه داد: موضوع طرح ها و برنامه های فرهنگسرای هنر شهرداری ارومیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر فرهنگسرای هنر نیز گزارشی از نحوه اجرای برنامه ها به کمیسیون ارائه نمود.

خلیل پور گفت: موضوع تشکیل بانک اطلاعاتی هنرمندان شهر ارومیه از سوی فرهنگسرای هنر شهرداری موردبررسی قرار گرفت و مقرر شد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری طرح تکمیلی را به کمیسیون ارائه کند.

وی بیان کرد:  امروز باید توجه ویژه‌ای به مقوله کتاب و کتابخوانی شود و در این راستا نیز موضوع گسترش کتابخانه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری طی لایحه ای موضوع را به کمیسیون ارسال کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد: موضوع ساماندهی قبور و توجه به معابر عبور و مرور در بین قبور یکی دیگر از موضوعات مهم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا بود که مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل سازمان آرامستان شهرداری ارومیه نیز گزارشات کامل را به کمیسیون ارائه کرد.

Print
301 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان