• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فرهنگسرای منطقه گلمان افتتاح می شود
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرهنگسرای منطقه گلمان افتتاح می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه ؛  فرهنگ صفایی پور با بیان این که فرهنگسرای منطقه گلمان برای ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای شهروندان بزودی در منطقه گلمان افتتاح می شود، عنوان کرد: با توجه به دور بودن منطقه گلمان از حوزه شهر ارومیه و بهره مند نشدن شهروندان از برخی امکانات فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی توانستیم یک فرهنگسرا به صورت استیجاری در گلمان آماده کرده و طی هفته های آتی با افتتاح آن درخدمت شهروندان این منطقه باشیم.

وی با اعلام این که درصدد آن هستیم  در 6 ماهه دوم سال جاری  سینماهای  محله محور در فرهنگسراها ایجاد کنیم، اظهار کرد: اقدامات اولیه برای اجرای این طرح صورت گرفته و درصدد طی مراحل بعدی آن هستیم.

به گفته صفایی پور  برابر تصمیم و تایید هیات مدیره سازمان در نیمه دوم سال جاری در نظر داریم با بهره مندی از پزشکان متعهد و متخصص با ویزیت رایگان در فرهنگسراهای مناطق کم برخوردار درخدمت شهروندان باشیم.

وی با بیان این که کلاس های مختلفی در فرهنگسراها در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و حقوق شهروندی برگزار می شود، گفت: شهروندان بدون عضویت در فرهنگسرا ها هم می توانند از خدمات  رایگان بهره مند شوند.

به گفته رئیس سازمان، درصدد افتتاح 2 فرهنگسرا در هفته بسیح در حوزه منطقه حاجی پیرلو و جاده انهر در خیابان شهید فلاحی هستیم.

Print
424 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان