• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فروش بلیت بازی‌های خانگی تیم والیبال شهرداری کلانشهر ارومیه در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ اینترنتی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فروش بلیت بازی‌های خانگی تیم والیبال شهرداری کلانشهر ارومیه در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ اینترنتی شد

شهروندان و طرفداران والیبال می‌توانند بلیت بازی‌های خانگی شهرداری کلانشهر ارومیه را به صورت اینترنتی و از طریق سایت Ticket.urmia.ir خرید کنند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهر ارومیه، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای رفاه حال شهروندان و طرفداران والیبال و همچنین سیستمی‌کردن امور و برای جلوگیری از مسائل متفرقه قابل وقوع در پروسه فروش بلیت و ورود هواداران به ورزشگاه و ایجاد نظم و انضباط در این راستا، سامانه فروش آنلاین بلیت را تدارک دیده است.

بر این اساس شهروندان و طرفداران والیبال می توانند بلیت بازی‌های خانگی شهرداری ارومیه را به صورت اینترنتی و از طریق سایت Ticket.urmia.ir خرید کنند.

در ورودی‌های سالن شش هزارنفری غدیر نیز کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه جهت کنترل بلیت‌های الکترونیکی صادره و تطابق آن با اسناد هویتی افراد از جمله کارت ملی و شناسنامه اقدام می‌کنند.

گفتنی است؛ هدف از فروش اینترنتی کنترل و نظارت بر پروسه فروش بلیت، نظارت بر حضور تماشاگران، حفظ رضایتمندی و رفاه حال شهروندان و والیبال دوستان است.

در رابطه با شرایط خرید الکترونیکی نیز قابل ذکر است؛ خرید بلیت از طریق ثبت کد ملی و تاریخ تولد انجام می‌شود و هیچ گونه بلیط کاغذی در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت و ورود به ورزشگاه صرفا با ارائه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه شامل کدملی امکان پذیر است.

Print
1611 رتبه بندی این مطلب:
4/0
دی ان ان