• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فضاسازی شهر به مناسبت فاطمیه در شأن این ایام انجام شود/ استاندارد دوگانه در تحت فشار قراردادن شورای شهر برای اجرا و عدم اجرای کمربندی های دوم و سبز
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فضاسازی شهر به مناسبت فاطمیه در شأن این ایام انجام شود/ استاندارد دوگانه در تحت فشار قراردادن شورای شهر برای اجرا و عدم اجرای کمربندی های دوم و سبز

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به ایام فاطمیه اظهار کرد: سیاه پوش کردن و فضاسازی شهر در دهه دوم فاطمیه باید به صورت شایسته و در شأن این ایام انجام شود.

وی افزود: با توجه به تأکید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه مبنی بر ساماندهی سدمعبر به ویژه سدمعبر مغازه ها، شهرداری ارومیه باید در اسرع وقت و بدون تعلل اقدام کند و هرگونه کوتاهی را مخالفت با بیانات نماینده ولی فقیه در استان می دانیم.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با تأکید بر ساماندهی کانالهای جمع آوری آبهای سطحی گفت: اکثر این کانالها در خروجی شهر و در منطقه دو قرار دارند که ضرورت ساماندهی این موضوع از ضروریات موجود است.
خلیل پور با بیان اینکه تا به امروز 140 میلیاردتومان به صورت مستقیم هزینه شده است، یادآور شد: همچنین مصوبه ای نیز وجود دارد اما هم اکنون می گویند در خارج محدوده است و نباید اجرا شود، در حالی که همان زمان به ادارات ذی ربط اعلام شده که بخشی از پروژه خارج از محدوده شهری قرار دارد و سپس وارد فاز اجرایی شد است.
وی تصریح کرد: باید از مخالفان اجرای کمربندی دوم بپرسیم که ممانعت از اجرای کمربندی دوم آیا کمکی به رفاه شهروندان و کاهش معضل ترافیک می کند؟ و چه کسی باید به فکر شهروندان و شهر باشد؟ 
خلیل پور تأکید کرد: کمربندی دوم جز خدمت های ماندگار در راستای منظر شهری، روانسازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا است.
وی با انتقاد از استاندارد دوگانه در برخورد با کمربند سبز و دوم گفت: کمربندی سبز نیز قائدتاً خارج از محدوده شهری است اما شورای شهر تحت فشار قرار می گیرد که هرچه سریعتر آن را اجرا کند اما استاندارد دوگانه ای برای کمربندی دوم با همین شرایط وجود دارد و تحت فشار قرار می گیرد که خارج از محدوده است و نباید اجرایی شود.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به بررسی مشکلات مردم طی دیدارهای عمومی در مساجد خاطرنشان کرد: روابط عمومی شورای شهر مصوبات در جلسات مساجد و همچنین وعده هایی که از سوی سازمانهای شهرداری و سایر دستگاهها در دیدارهای مردمی مساجد مطرح می شوند را طی مدت مشخص پیگیری و طی بازدید میدانی به کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی گزارش کند.

Print
344 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان