• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فضای شهر ارومیه به مناسبت عید سعید غدیر خم آذین بندی شد/نورافشانی آسمان شهر ارومیه به مناسبت عید غدیر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فضای شهر ارومیه به مناسبت عید سعید غدیر خم آذین بندی شد/نورافشانی آسمان شهر ارومیه به مناسبت عید غدیر

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، علی شایگان با اشاره به تبلیغات محیطی و سازهای ده روزه در سطح شهر، عنوان کرد:  به مناسبت عید سعید غدیر، سازهای ده روزه در سطح شهر با احادیث و روایات ائمه اطهار(ع) و تبریک روز عید غدیر فضا سازی شده است  و همچنین در 8 پل عابر پیاده بنرهای ویژه غدیر نصب می شود.

وی با بیان اینکه این آذین بندی به نحوی صورت گرفته است که چهره شهر به بهترین شکل زیبا شود، عنوان کرد:  بر این اساس به منظور زیبا سازی شهری و آراستگی میادین  و معابر ، تمامی این معابر با ریسه های رنگی و همچنین پرچم های مزین به نام مولای متقیان حضرت علی(ع) آذین بندی  شده است .

شایگان بیان کرد:  همچنین انواع گل های زیبا و رنگارنگ در گلدان های چوبی مزین به نام مولا حضرت علی(ع) جهت استقبال از عید سعید غدیر خم، عید ولایت وامامت کاشته شده  و این گلدان در معابر و میدان شهری جاگذاری شده است.

وی با اشاره به نصب المان های مناسبتی به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، عنوان کرد:  8 المان ویژه غدیر در معابر شهر ارومیه چون کمربندی خاتم الانبیاء،  میدان انقلاب،  میدان ولایت فقیه،  ورودی باغ رضوان ، جاده سلماس به سمت فرودگاه،  فلکه کشتارگاه و بلوار استاد شهریار نصب می شود.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:  علاوه بر اکران طرح های فرهنگی، المان های مناسبتی غدیر، تیزرهای تبریک روز عید عید خم از تلویزیون های بزرگ شهری پخش می شود.

وی با اشاره به اجرای مراسم نور افشانی ، عنوان کرد:  به مناسبت فرارسیدن عید غدیر وبه منظور آماده سازی  ارومیه برای برگزاری هر چه باشکوه تر این عید، مراسم نورافشانی در معابر شهری چون میدان انقلاب اجرا  می شود.

Print
383 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان