• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

كارگاه آموزشی آشنايی با اصول بودجه‌نويسی برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

كارگاه آموزشی آشنايی با اصول بودجه‌نويسی برگزار شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: اولين جلسه كارگاه آموزشی آشنايي با اصول بودجه نويسي با حضور ۴۶ نفر از مديران نیروی انسانی و كارشناسان منتخب در محل اداره آموزش شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه، علی اکبر مقیمی افزود: با عنایت به پیش‌بینی پست سازمانی کارشناس برنامه و بودجه در ساختار سازمانی شهرداری، متاسفانه تا به حال کلیه امورات مرتبط با پیشنهاد، تدوین، کنترل و تهیه گزارش‌های عملکردی بودجه، به دلیل عدم تعیین کارشناس مربوطه که ذیل روسای اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی در سازمان‌ها و مناطق فعالیت می نمایند، توسط واحدهای مالی انجام می پذیرند که این امر نقش و جایگاه برنامه‌ریزی در تدوین بودجه را بر اساس نیازمندی‌های واقعی شهری تحت تاثیر قرار می‌دهد.
مقیمی عنوان کرد: در این راستا در جهت رفع این مشکل، نفراتی از حوزه‌های مختلف شهرداری با اولویت نیروهای رسمی و پیمانی و بر اساس مدارک تحصیلی مرتبط و رعایت شرایط احراز و تایید صلاحیت فردی انتخاب شده اند.

وی اظهار کرد: مقرر شد ضوابط، مقررات و کلیه امورات مرتبط با بودجه، به این افراد به صورت کامل آموزش‌های لازم داده شود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: این آموزش‌ها بصورت دوره‌ای سه روز در هفته ادامه خواهد داشت.

 

Print
158 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان