• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

نظارت بر روند اجرای معاینات دوره‌ای کلینیکال پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

نظارت بر روند اجرای معاینات دوره‌ای کلینیکال پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه گفت: بر روند اجرای معاینات دوره‌ای کلینیکال پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه نظارت می‌شود.
به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، علی‌ اکبر مقیمی بیان کرد: معاینات دوره‌ای پرسنل سازمان آتش‌نشانی از ۲۲ مردادماه سال جاری شروع شده و معاینات کلینیکال نیز از ابتدای مهر ماه در محل مرکز تخصصی طب کار شهرستان ارومیه در حال اجرا است.
وی هدف از انجام این معاینات را به حداقل رساندن میزان شیوع و شدت حوادث و بیماری‌های شغلی از طریق ایجاد تطابق بین توانایی‌های جسمی و روانی شاغلین و نیازهای مربوط به شغل واگذار شده به آن‌ها عنوان کرد.
مقیمی ادامه داد: روند مراحل این معاینات به ترتیب شامل تکمیل و کارشناسی پرونده توسط مهندس بهداشت حرفه‌ای، اخذ تست بینایی سنجی، اخذ تست شنوایی سنجی، اخذ تست نوار قلب در صورت نیاز، تست تنفسی و معاینه توسط متخصص طب کار و تحویل پرونده به پذیرش است.
وی خاطر نشان کرد: به دلیل حساسیت این نوع از معاینات، در مرکز تخصصی طب کار حتی معاینات اولیه نیز از سوی متخصص طب کار و بیماری‌های شغلی صورت می‌گیرد و جواب‌دهی نیز در این مرکز به صورت روزانه است.

Print
202 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان