• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

لایروبی انهار با هدف جلوگبری از وقوع سیل در حال انجام است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

لایروبی انهار با هدف جلوگبری از وقوع سیل در حال انجام است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  امیر سحابی ضمن تشکر و قدردانی ازهمکاری صادقانه شهروندان و روستائیان با اکیپ معاونت خدمات شهری؛ بیان  کرد: شهروندان ارومیه و روستائیان در خارج از محدوده شهر با ماشین آلات سنگین شخصی به کمک پرسنل خدمات شهری آمدند و در عملیات لایروبی انهاردر کنار پرسنل شهرداری همکاری تنگاتنگی داشتند.
وی ادامه داد: حسب دستوراکید شهردار ارومیه و شورای اسلامی شهر، مقرر شد از وقوع هر گونه بحران احتمالی تحت هر شرایطی ممانعت به عمل آید؛ لذا اینجانب از طرف خود و سایر همکارانم به شهروندان فهیم و نجیبمان خاطر نشان می سازیم که با تمام توان و تخصص از وقوع هر گونه بحرانی ممانعت کنیم. پس شهروندان در این قبیل از موارد باخاطری خیال آسوده به زندگی عادی خود ادامه دهند .
سحابی افزود: در طی بارندگی های اخیر که میزان آن قابل توجه بود، شهرداری ارومیه و خصوصا حوزه معاونت خدمات شهری با همکاری و هماهنگی معاونت ها و سایر حوزه ها بطور جد و شبانه روزی در جهت مقابله با وقوع بحران های احتمالی در سطح شهر همت نموده و مانع از وقوع رخدادهای تلخ احتمالی گردید.
وی گفت: سازمان مدیریت پسماند ، سیما منظر و فضای سبز، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان عمران، مدیریت بحران و سامانه مدیریت سامانه  از 137حوزه های فعال که مستقیما در این مهم یاریگر بودند .
معاون خدمات شهری شهردار ارومیه در پایان ضمن تشکر از پرسنل زحمتکش شهرداری در آماده باش ها گفت: قبل از شروع بارندگی همکاران و زحمتکشان شهرداری آماده باش کامل بوده و در محل ماموریت خود مستقر شدند و تا پایان کامل نزولات آسمانی نیز صادقانه انجام وظیفه کردند که ضمن تشکر از تمامی عزیزان زحمتکش متقابلا از شهروندان فهیم و نجیب که همکاری تنگاتنگی در این مهم داشتند قدردانی می کنم.

Print
430 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان