• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

لزوم برنامه‌ریزی مدون، تکریم ارباب رجوع و تمرکز بر قانونمداری و شفافیت‌محوری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

لزوم برنامه‌ریزی مدون، تکریم ارباب رجوع و تمرکز بر قانونمداری و شفافیت‌محوری

در بازدیدهای شهردار کلانشهرارومیه تاکید شد؛


شهردار کلانشهر ارومیه از سازمان‌ فرهنگی اجتماعی و ورزشی همچنین ادارات پیشگیری و رفع تخلفات شهری؛ تشخيص و وصول درآمد و نظارت بر تاکسیرانی این شهرداری بازدید کرد.
طی امروز، دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه از سازمان‌ فرهنگی اجتماعی و ورزشی همچنین ادارات پیشگیری و رفع تخلفات شهری؛ تشخيص و وصول درآمد و نظارت بر تاکسیرانی این شهرداری بازدید و با کارکنان این مجموعه‌ها دیدار و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به شهروندان، انجام امورات و برنامه‌های در دست اقدام قرار گرفت.

در بازدید از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی که یعقوب حسینی رییس کمیسیون توسعه محلی و بازآفرینی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در آن حضور داشتند، لزوم برنامه‌ریزی مدون در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی به ویژه توسعه ورزش محلات مورد تاکید قرار گرفت.

لزوم بهبود فرآیندها توجه به الزامات تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع و تمرکز بر قانونمداری و شفافیت‌محوری از جمله مواردی بود که در بازدید از ادارات پیشگیری و رفع تخلفات شهری، تشخيص و وصول درآمد همچنین نظارت بر تاکسیرانی از سوی شهردار کلانشهر ارومیه مورد توصیه و تاکید واقع شد .

Print
251 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان