• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ماشین آلات سازمان خدمات موتوری توسعه می‌یابد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ماشین آلات سازمان خدمات موتوری توسعه می‌یابد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ عربعلی بهمن خواه، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با بیان اینکه این ماشین آلات تا نوروز ۹۵ از سوی کارخانه مربوطه به سازمان خدمات موتوری تحویل داده می‌شود، اظهار داشت: لودر، غلتک، گریدر و بیل مکانیکی از مهم‌ترین این ماشین آلات محسوب می‌شوند.

وی با اعلام اینکه روزانه ۵۵۰ تن پسماندهای خانگی از سوی ماشین آلات این سازمان جمع آوری و به منطقه دفن زباله در نازلو منتقل می‌شود، افزود: رفت و روب شهری روزانه از سوی این سازمان به غیر از روزهای بارندگی به صورت کامل صورت می‌گیرد.

بهمن خواه با بیان اینکه بودجه سازمان در سال ۹۵ افزایش نمی‌یابد، گفت: بودجه سال ۹۴ به میزان ۳۷ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات و ماشین آلات سنگین و سبک چون یک دستگاه درخت کن و سه دستگاه جاروی مکانیکی شد.

وی با اعلام اینکه حدود ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات مکانیکی در سازمان در حال فعالیت است، بیان کرد: در سال آینده این سازمان به خرید دستگاه‌های رفت و روب شهری و ماشین آلات سنگین اقدام می‌کند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با بیان اینکه ۳۵ درصد از ماشین آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری مکانیزه است، بیان کرد: همچنین در سال آینده ۳۰ درصد دیگر از ماشین آلات سازمان نیز مکانیزه می‌شود

Print
870 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان