• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مانور آمادگی مدارس در روز ملی ایمنی در برابر زلزله برگزار می شود/ اجرا برنامه های مدیریت بحران برابر استاندارد های بین المللی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مانور آمادگی مدارس در روز ملی ایمنی در برابر زلزله برگزار می شود/ اجرا برنامه های مدیریت بحران برابر استاندارد های بین المللی

مدیر بحران و پدافند غیرعامل شهرداری ارومیه :

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ حامد صفاری  با اشاره به فرارسیدن ۵ دی روز ملی ایمنی در برابر زلزله بیان کرد؛  شهرداری ارومیه در این خصوص اقدامات ویژه ای در فرهنگسرای ها و مدارس شهر آغاز نموده است که برگزاری دوره های آموزشی و مانور تخلیه اضطراری از اهم موضوعات است.

وی با اشاره به تدوین برنامه های مدون در خصوص ایمنی در مقابل بلایای طبیعی افرود : برنامه های راهبردی مدیریت بحران شهرداری برابر اولویت های بین المللی آماده اجرا است.

مدیر اداره پدافند غیرعامل شهرداری در ادامه ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر به موضوعات زیرساخت های شهر افزود:  انشالله در آینده نزدیک و با کمک گیری از تمامی توان مراکز علمی و دانشگاه‌ها ، شهر ارومیه را به یک استاندارد شهر تاب آور برسانیم . 

صفاری در پایان آمادگی این مدیریت را در جهت برگزاری برگزاری طرح واکنش اضطراری در محلات (دوام) اعلام و گفت : این طرح می‌ تواند در تمامی فرهنگسراها ، مدارس و دانشگاه ها به اجرا رسیده و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه حضور در دوره صادر می شود.

Print
397 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان