• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

محدودیت پرداخت بالای 500 میلیون ریال در PC-pos های شهرداری ارومیه برداشته شد/کاهش تردد و سلامتی شهروندان دو هدف مهم شهرداری در ایام کرونا
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

محدودیت پرداخت بالای 500 میلیون ریال در PC-pos های شهرداری ارومیه برداشته شد/کاهش تردد و سلامتی شهروندان دو هدف مهم شهرداری در ایام کرونا

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه،  یاسر اسد پور عنوان کرد:  در راستای رعایت مباحث پدافند غیر عامل و سهولت تایید پرداخت آنی قبوض در مناطق شهرداری به صورت آنلاین، شبکه اینترانت شهرداری ارومیه به شبکه امن بانکی وصل شد.

همچنین با هماهنگی انجام یافته از طریق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران محدودیت بالای ۵۰ میلیون تومان در پرداخت PC-pos های شهرداری اورمیه در راستای تکریم ارباب رجوع برداشته شد.

این امر گام بزرگی در راستای سهولت پرداخت و رضایت شهروندان از شهرداری را در بر خواهد داشت.

یاسر اسدپور در این رابطه گفت: بنابر مذاکرات و پیگیری های صورت گرفته از سیستم بانکی کشور، محدودیت پرداخت عوارض تا سقف ۵۰ میلیون تومان در بستر pc-pos شهرداری ارومیه برداشته شد.

وی ادامه داد: با تلاش های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهروندان از این پس و در  ایام شیوع کرونا، برای پرداخت مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان نیازی به مراجعه به شعب بانک ندارند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه درباره شیوه پرداخت عوارض بیان کرد: شهروندان مبالغ را در واحدهای شهرداری از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب می توانند پرداخت کنند.

اسدپور اظهار کرد: از طریق بستر ارتباطی بین شبکه اینترانت شهرداری و شبکه بانکی که از قبل برقرار شده،  قبوض پرداختی به صورت آنی تائید می شود.

وی همچنین گفت: خدمات مورد تقاضا در همان روز به شهروندان  ارائه می شود تا نیازی به حضور مجدد شهروندان در شهرداری نباشد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارومیه تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن ارومیه در وضعیت قرمز و به منظور کاهش تردد شهروندان به شهرداری و سایر ادارات، این سازمان  تمامی توان خود را برای کاهش مراجعه به کار گرفته و این امر گامی مهم در راستای حفظ سلامتی شهروندان و رفاه حال آنها است

Print
250 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان