• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

مدير عامل باشگاه شهرداري اروميه: نشاط مردم سود شهرداري از ورود به ورزش است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

مدير عامل باشگاه شهرداري اروميه: نشاط مردم سود شهرداري از ورود به ورزش است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه،احد یوسفی در نشست خبری با خبرنگارن اظهار داشت: امسال تیم والیبال شهرداری با مشکلات بسیاری در مسابقات لیگ برتر حاضر شد و مسائل زیادی از جمله بیماری اولی پکای فنلاندی و مصدومیت عبدالرضا علیزاده و آرش کشاورزی این معضل را تشدید کرد.

وی با بیان اینکه والیبال ورزش اول شهر ما محسوب می شود، افزود: تیم والیبال شهرداری ارومیه به عنوان یکی از تیم های پرطرفدار کمی دیر بسته شد و به همین دلیل دچار برخی مشکلات در هماهنگی تیمی گردید اما به طور یقین در ادامه رقابت های لیگ برتر در دور برگشت و مرحله پلی آف شرایط بهتری خواهیم داشت.

یوسفی گفت: باشگاه شهرداری ارومیه یک برند تجاری نیست که برای‌سود مالی تلاش کند  و مهمترین هدف این باشگاه در تیم داری و باشگاه داری ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم و ارج نهادن به احساسات هزاران هوادار والیبال این شهر است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه زمان پایان لیگ های اروپایی و آزاد شدن بازیکنان خارجی 20 دی سال جاری اعلام شده ادامه داد: در حال حاضر امین علوی به صورت آزمایشی در تمرینات تیم حضور دارد و اگر بتواند نظر سرمربی را جلب کند به عنوان پشت خط زن دوم در تیم حاضر خواهد شد در غیر این صورت یک بازیکن مطرح خارجی در پست پشت خط زن به تیم اضافه خواهند شد.

وی تصریح کرد: از مجموع 15 عضو شورای شهر 2 نفر به عنوان عضو هیات مدیره در امر سیاست گذاری های باشگاه قرار دارند و این امر بر خلاف ادعای منتقدان نه تنها دخالت محسوب نمی شود بلکه به نوعی برای تصمیم گیرهای مهم، ضروری است.

یوسفی با اشاره به پیشرفت تیم فوتبال شهرداری ارومیه در تیم‌های پایه اذعان کرد: با توجه به تامین زیرساخت‌های لازم در این زمینه، تلاش می کنیم این تیم پدیده فوتبال کشور شده و ثمره سرمایه‌گذاری در تیم نونهالان و بخش پایه به ثمر برسد.

Print
524 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان